Καλοκαιράκι, ώρα για εξορμήσεις στη φύση και νησιά. Κυρίως το δεύτερο στη χώρα μας, αλλά και οι «βουνίσιοι» ή «πεδινοί» δεν πάνε πίσω. Για αυτό κάνουν χρυσές δουλειές τα κάμπινγκ, εξάλλου. Σε αυτή τη μερίδα του φυσιολατρικού κοινού απευθύνεται το Isuzu D-Max της Arctic Trucks, κομπλέ με σκηνή και εξοπλισμό αναψυχής.
Ως γνωστόν η ισλανδική εταιρία λατρεύει να κατασκευάζει σκληροπυρηνικά εκτός δρόμου τετρακίνητα οχήματα και το AT35 είναι ένα ακόμα εξαιρετικό δείγμα γραφής της. Αρχικά οι μηχανικοί της εταιρείας ενίσχυσαν περαιτέρω το σασί του D-Max, πριν τοποθετήσουν την νέα ανάρτηση της Bilstein. Η τελευταία, με την ονομασία Performance Suspension, πέρα από το γεγονός ότι αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, φροντίζει παράλληλα τα θηριώδη 35ίντσα ελαστικά (315/70 διάσταση) της BFGoodrich (σε 17άρες, ειδικά σχεδιασμένες ζάντες) να διατηρούν πάντοτε επαφή με το δρόμο και να διαχειρίζονται με επιτυχία κάθε είδους εκτός δρόμου διαδρομή.
Πέρα από τους τροχούς τώρα, η μάσκα είναι ανασχεδιασμένη, τα φτερά φουσκωμένα και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες συμβάλλουν στην τόνωση του hardcore χαρακτήρα. Το επίκεντρο, ωστόσο, είναι στο πίσω μέρος. Εκεί που κανονικά συναντάμε την καρότσα, τώρα υπάρχει κάλυμμα κι από πάνω του, μια πτυσσόμενη σκηνή ικανή να φιλοξενήσει 2 άτομα. Στο εσωτερικό του καλύμματος, βρίσκουμε εστία με 3 μάτια που λειτουργεί με υγραέριο, πτυσσόμενο πάγκο, αλλά και νεροχύτη! Παρά το σκληρό παρουσιαστικό, η Arctic Trucks έχει φροντίσει και την καμπίνα του AT35. Νέα προσκέφαλα που φέρουν ραμμένα τα αρχικά «ΑΤ», όπως και τα ανάλογα πατάκια «Arctic Trucks Floor Mats». Επιπλέον έχει τοποθετηθεί ένα νέο infotainment με οθόνη 9 ιντσών κι 8 ηχεία, ενώ για τη διευκόλυνση στο παρκάρισμα υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και αισθητήρες στάθμευσης.
Στα μηχανικά μέρη, και από τη στιγμή που το AT35 βασίζεται στην κορυφαία έκδοση V-Cross του D-Max, συναντάμε το «Rough Terrain Mode» να ρεγουλάρει αυτόματα το φρενάρισμα και τις στροφές του κινητήρα, έχοντας το traction control να παρεμβαίνει πλέον και όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ. Την κίνηση αναλαμβάνει ο ντίζελ των 1.9 λίτρων, με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης με μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Όποιος θέλει το πιο εκδρομικό και σκληροτράχηλο D-Max πάντως, θα πρέπει να πληρώσει πολλά. Η τιμή του AT35 ξεκινά από τις 52.495 λίρες (61.944 ευρώ), δίχως να περιλαμβάνεται η σκηνή κι όλα τα παραφερνάλια του κάμπινγκ.