Το S2000 είναι εκ των πιο λατρεμένων αυτοκινήτων της τελευταίας 30ετίας και future classic. Το roadster της Honda φέρει πολλούς χαρακτηρισμούς (πιστόλι, πριόνι, γαζωτής, σκοτώστρα μερικοί από αυτούς), όμως «φονιά Veyron» δεν το ξέρουμε. Το συγκεκριμένο, όμως, άνετα πληροί τα στάνταρ.
Δείτε ακόμα: Honda S2000: 20 χρόνια στους κόφτες! (+videos)
Είναι το project του διάσημου ιαπωνικού οίκου βελτίωσης Top Fuel για διοργανώσεις Time Attack και κυνήγι ρεκόρ πίστας ανά τον κόσμο. Ολόκληρο το αμάξωμα και το αεροδυναμικό πακέτο έχει εξελιχθεί με βάση την παραγωγή κάθετης δύναμης και μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Τα τερατώδη βοηθήματα (splitter εμπρός με μορφοποιητές αέρα, πλαϊνές επεκτάσεις, διαχύτης και αεροτομή) είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα και προέρχονται από την Endless -όπως και τα φρένα-, ενώ τα ελατήρια είναι της Eibach.
Αναμενόμενα, οι περισσότερες μετατροπές αφορούν το δίπτυχο κινητήρα-μετάδοσης. Ο F20C υπερκυβίστηκε στα 2.3 λίτρα, αντικαταστάθηκαν όλα τα βαρέα μέταλλα και προστέθηκε ένα γιγαντιαίο τούρμπο της Garrett (μοντέλο GTX3582R). Συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο της Holinger, που διαθέτει δίδισκο ανθρακονημάτινο συμπλέκτη, και από κοινού στέλνουν στον πίσω άξονα κοντά στα 1.000 άλογα! Για τις δύσκολες στιγμές μάλιστα, υπάρχει και σύστημα ψεκασμού νίτρο.
Διαβάστε επίσης: Η ιστορία του Honda S2000 από το «The Fast and the Furious» (+videos)
Από το 2000, που άρχισε την περιοδεία του στις πίστες, το S2000 Type-RR έθεσε τα στάνταρ για γύρο πίστας στην κατηγορία του, στη Suzuka, την Okayama και την Autopolis (όλες στην Ιαπωνία), ενώ συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Time Attack (World Time Attack Challenge) το 2012 και το 2013. Και εντός ολίγου, θα βρίσκεται προς αναζήτηση νέου γκαράζ!
Ο ιαπωνικός οίκος δημοπρασιών BH Auction, θα βγάλει το καλοκαίρι «στο σφυρί» το τερατώδες S2000. Προς το παρόν δεν υπάρχουν εκτιμήσεις για το ποσό που θα πιάσει, όμως σίγουρα δεν θα είναι χαμηλό.