Τα Tesla δεν είναι μεγάλοι φαν των εκτός δρόμου διαδρομών, άσχετα αν αραιά και πού βρίσκεται κάποιος ατρόμητος να τα βγάζει στις λάσπες. Η Delta 4×4 ειδικεύεται στην «κτηνοποίηση» SUV, οπότε είναι η πιο αρμόδια για την απογείωση της off roading λίμπιντο του Model Y.
Οι Γερμανοί πήραν το βασικό μοντέλο της Tesla και του έβαλαν κιτ ανύψωσης 35 χλστ., αλλάζοντας παράλληλα τα φτερά με φαρδύτερα για να χωρέσουν τα μεικτά ελαστικά Continental Cross Contact ATR, διάστασης 265/45/ R20. Οι νέες ζάντες είναι ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν σε εκτός δρόμου κακουχίες (πέτρες, χαλίκια, φαγώματα), ενώ το ίδιο ισχύει για τη ματ βαφή του αμαξώματος. Στην οροφή συναντάμε σχάρα και διάφορα είδη εξοπλισμού -όπως φτυάρια, μπιτόνια, ρεζέρβα, σανίδες και θήκες- που αποδεικνύονται σωτήρια σε δύσκολες καταστάσεις μακριά από τον πολιτισμό, μαζί με μια μπάρα LED για έξτρα φωτισμό τη νύχτα.
Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν οι 4 προβολείς στον προφυλακτήρα, που προέρχονται από την PIAA. Οι αλλαγές στην ανάρτηση έχουν αυξήσει τα μετατρόχια και το πλάτος κατά 60 χλστ., αλλά και την απόσταση από το έδαφος. Το «αρματωμένο» Model Y απέχει πλέον 220 χλστ. από τη γη και καθίσταται πολύ ικανότερο από κάθε Tesla, στην αντιμετώπιση κροκάλας, λάσπης ή χιονιού.
Η μετατροπή του, βέβαια, δεν είναι φθηνή υπόθεση. Μόνο το κιτ ανύψωσης τιμάται στα 900 ευρώ, ενώ άλλες 4.500 ευρώ κοστίζουν ζάντες και λάστιχα. Η σχάρα οροφής με όλα τα παρελκόμενα βάζει άλλα 2.900 ευρώ στο λογαριασμό, η μπάρα LED 900 ευρώ επιπλέον και η τετράδα των προβολέων μπροστά άλλα 1.800 ευρώ. Συνολικά, δηλαδή, είμαστε «στρογγυλά» στις 11.000 ευρώ!