Πολλοί σκληροπυρηνικοί είδαν σαν προδοσία, τη μεταστροφή της BMW στις τουρμπίνες. Ακόμα και η M3, το «Ιερό Δισκοπότηρο» της φίρμας, είναι εδώ και δυο γενιές (F80, G80) υπερτροφοδοτούμενη. E30 σαν τη συγκεκριμένη, όμως, που ζήτησε τη βοήθεια του Honda S2000, διατηρούν την ατμοσφαιρική φλόγα ζωντανή!
Η «φουσκωμένη» 3άρα ξεκίνησε την καριέρα της το 1985, ως μια ταπεινή 318i. Από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια του επαγγελματία drifter, Faruk Kugay, ωστόσο τα πράγματα άλλαξαν δραματικά. Με την υποστήριξη της Eneos, που τυγχάνει να είναι η μεγαλύτερη εταιρία πετρελαιοειδών της Ιαπωνίας, η άλλοτε οικογενειακή E30 μετετράπη σε αγωνιστικό project. Το body kit Pandem V1.5 και οι 17άρες ζάντες, μαζί με την αεροτομή πίσω, έχουν αναλάβει το εμφανισιακό σκέλος. Βέβαια, το φαρδύτερο αμάξωμα ήταν απαραίτητο, προκειμένου να χωρέσουν οι φαρδύτεροι τροχοί και τα ανάλογα μετατρόχια.
Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη προς κάθε κατεύθυνση (σκληρότητα, απόσταση από το έδαφος και κάμπερ), η οροφή κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, το σασί ενισχυμένο με αγωνιστικό roll cage και το διαφορικό «κομπλάρει» 100%, για εγγυημένες πλαγιολισθήσεις. Χωρίς το κατάλληλο μοτέρ, πάντως, όλα θα ήταν μάταια.
Κάτω από το καπό δίνει πνοή στη BMW πλέον ο F20C, του γνωστού και μη εξαιρετέου Honda S2000. Δεν φέρει ιδιαίτερες βελτιώσεις, με τις μετατροπές να περιορίζονται σε νέες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και ECU. Η απόδοση υπολογίζεται στα 250 άλογα, που μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά με βάρος που περιορίζεται στην κλίμακα των 1.000 κιλών δεν τίθεται ζήτημα για την ταχύτητα της 30άρας. Τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, τέλος, αναλαμβάνει το 6άρι χειροκίνητο του S2K.