Τα Audi RS 6 και RS 7 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Ειδικά το RS 7, προσφέρει την πιο δυναμική εφαρμογή του τετράθυρου κουπέ αμαξώματος και συγκαταλέγεται στα πιο καλαίσθητα σχέδια της κατηγορίας. Σε αυτή την εμφάνιση, αλλά κυρίως τον 4.0 V8 twinturbo, πατάει η ABT και δημιουργεί ένα πανέμορφο 7άρι, το οποίο παράλληλα έχει και 720 άλογα κάτω από το καπό.
Το RS 7-S ουσιαστικά αποτελεί την ήπια παραλλαγή του RS 7-R, μοιραζόμενο πολλά από τα εξωτερικά/αεροδυναμικά στοιχεία και το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης. Στο πρώτο σκέλος εντοπίζουμε το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από μεγαλύτερη τριπλέτα splitter-ποδιών-διαχύτη, συνοδευόμενα από ένα διακριτικό spoiler στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Σε σχέση με το RS 7-R λείπουν τα ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, η σταθερή αεροτομή πίσω και οι αεραγωγοί στα φτερά, ενώ και το splitter είναι μικρότερο στο RS 7-S. Τη διαφορά συγκριτικά με το εργοστασιακό, όμως, την κάνουν με άνεση, βοηθούμενα και από τις πολυάκτινες 22άρες ζάντες (σε λάστιχα Goodyear Eagle F1 Supersport 295/30).
Κάτω από το καπό τώρα, οι Γερμανοί οι Γερμανοί τοποθετούν το πρόγραμμα Power S στον εγκέφαλο, μεγαλύτερα τούρμπο και νέα intercooler, για μια αύξηση στην ισχύ που φτάνει τα 90 άλογα και 100 Nm σε σύγκριση με το RS 7 Performance. H ισχύς φτάνει τα 720 άλογα και 950 Nm, χάνοντας μόλις 20 ίππους και 30 Nm έναντι του RS 7-R αλλά τίποτα από τις επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3,4 δλ. και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 χλμ./ώρα, δίχως η ABT να ανακοινώνει επακριβή στοιχεία.
Αντιθέτως κανονικά ανακοινώνεται τιμή για το πακέτο, η οποία ξεπερνά τις 50.000 ευρώ! Όποιος θέλει να μετατρέψει το RS 7 του σε RS 7-S, θα χρειαστεί 48.900 ευρώ για τα μηχανικά μέρη κι άλλα 5.940 ευρώ για τα εργατικά – συνολικά, δηλαδή, 54.840 ευρώ! Η ABT, πάντως, δίνει και 5 χρόνια εγγύηση.