Ακόμα δεν έχουμε δει το νέο VW Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους και δέχτηκε από βελτιωτή τις πρώτες «περιποιήσεις», σε επίπεδο εμφάνισης και στησίματος. Η γερμανική εταιρεία null-bar από τη Φρανκφούρτη, ειδικεύεται στον τομέα των αναρτήσεων και εκεί εστίασε στο ολοκαίνουργιο Golf.
Δείτε ακόμη: Το VW Polo προσέχει τα νώτα του οδηγού του!
Τοποθέτησε στο νέο γερμανικό μικρομεσαίο αερανάρτηση της KW και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών της OZ. Το νέο Golf γλείφει στην κυριολεξία την άσφαλτο, όταν η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη στο πιο χαμηλό επίπεδο, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση είναι αδύνατο το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Περισσότερο εντυπωσιάζει από αισθητικής άποψης και όχι για χρηστικούς λόγους.
Το νέο VW Golf ξεκίνησε να πωλείται στη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα το περιμένουμε τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει τους 1.0 TSI 90 PS και 110 PS, τους 1.5 TSI 130 PS και 150 PS, τους eTSI (mild hybrid 48 V) 1.0 λτ. 110 PS, 1.5 λτ. 130 PS και 150 PS, τους 2.0 TSI για τα Golf GTI, GTI TCR και Golf R και τον 1.5 TGI (CNG). Επίσης, θα υπάρχει έκδοση plug-in hybrid με τον 1.4 TSI και συνδυαστική ισχύ 204 ίππων ή 245 ίππων στο GTE. Για τους ντίζελ η VW αναφέρει μόνο 2.0 TDI με 115 και 150 ίππους.
Δείτε ακόμη: Κινητήρες και επιδόσεις του νέου VW Golf