Βελτιώσεις
Ο 4G63 είναι ο πιο ιστορικός και σημαντικός κινητήρας στην ιστορία της Mitsubishi, αλλά και ένας από τους μεγαλύτερους θρύλους που έχει μπει σε μηχανοστάσιο. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο έγινε μύθος μέσα από τις 9 γενιές του Lancer Evo (άλλο μοτέρ στο Evolution X), αλλά και τα πρωταθλήματα που κατέκτησε στο WRC. Το εν λόγω […]
Τα βελτιωμένα περιστροφικά Mazda στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι RX-7, κυρίως FD, και αρκετά πιο πίσω τα RX-8. Cosmo συναντάμε ελάχιστα, οπότε το συγκεκριμένο είναι από μόνο του είδηση. Κοιτάζοντας κάτω από το καπό και αντικρίζοντας το 6ρότορο κτήνος που του δίνει ζωή, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι απλά είδηση αλλά έκτακτο δελτίο! Το εν λόγω […]
To Audi RS 6 από την τρίτη γενιά του και έπειτα, ήτοι τα τελευταία 10 χρόνια, προσφέρεται αποκλειστικά ως Avant. Αν θέλει κάποιος σεντάν, θα πρέπει να κοιτάξει μοντέλα από το 2011 και πίσω, με τον 5.0 V10 (C6) ή τον 4.2 V8 (C5) twinturbo στο μηχανοστάσιο. Εκτός κι αν εκτός από ένα σημερινό S6, […]
Η δεύτερη γενιά του VW Golf ζει δεύτερη νιότη μέσω του κλάδου της βελτίωσης. Πάρα πολλά MK2 ξεπερνούν τα 400, τα 500, ακόμα και τα 1.000 άλογα, με την γκάμα των μετατροπών να περιλαμβάνουν βελτίωση του 1.800άρη από το GTI, τροπέτο και τούρμπισμα από το GTI MK3, τροπέτο και κομπρέσορα ή τούρμπισμα του 2.8 VR6, […]
Όταν η βάση είναι μια από τις ισχυρότερες Mercedes παραγωγής όλων των εποχών, τότε τα αποτελέσματα της βελτίωσης μπορούν να είναι μόνο συγκλονιστικά. H Renntech κατέχει χρόνια τώρα το «άθλημα», καταφέρνοντας να γίνει ο πρώτος βελτιωτής που σπάει το φράγμα των 1.000 ίππων με την GT63 S. Η δεύτερη ισχυρότερη GT 4Door Coupe αποκτά το […]
Η Toyota Supra τόσο η υπάρχουσα, όσο και του παρελθόντος, είναι ένα μοντέλο που oι βελτιωτές λατρεύουν να ασχολούνται μαζί του. Καλή ώρα η η Zacoe Performance, μια εταιρεία από την Ταϊβάν που ειδικεύεται στην κατασκευή ιδιαίτερων bodykit. Μια πρόσφατη δημιουργία της αφορά την νέα Supra για την οποία επέλεξε ένα «κουστούμι» που την κάνει […]
Τα τροπέτα έχτισαν ολόκληρες επιχειρήσεις βελτιώσεων τα παλιότερα χρόνια, αλλά ακόμα και σήμερα παραμένει ένας αποτελεσματικότατος τρόπος tuning. Αρκεί φυσικά να το επιτρέπει η τεχνολογία και η διαρρύθμιση του αυτοκινήτου. Τα σύγχρονα δεν είναι ιδιαίτερα προσφιλή στις «μεταμοσχεύσεις», αλλά σε μοντέλα 20-30ετίας και άνω οι βελτιωτές κάνουν πάρτι. Δείτε αυτό το Toyota Corolla 6ης γενιάς, […]
Οι τιμές των Suzuki Jimny ούτως ή άλλως θυμίζουν «μαύρη αγορά» στα μεταχειρισμένα. Αν μιλάμε για κάποιο που προσφέρει επιδόσεις και ισχύ σπορ αυτοκινήτου; Ε, τότε είναι σαν να παίρνει ελευθέρας ο πωλητής, ώστε να βαρέσει «στο ψαχνό». Ο Άγγλος βελτιωτής Twisted δημιουργεί ένα φουλ-έξτρα Jimny, σε όλους τους τομείς, αλλά με το ανάλογο -υψηλότατο- […]
Το νέο VW Amarok είναι από το εργοστάσιο «άρμα». Η Delta 4×4 όμως φροντίζει να αφαιρέσει τα εισαγωγικά και να φέρει πιο κοντά στο γερμανικό pick up, στην επιβλητικότητα των τανκ. Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα στο βελτιωμένο Amarok, περισσότερο ακόμα και από τα φουσκωμένα φτερά ή τους θηριώδεις τροχούς, είναι η τεράστια απόσταση […]
Μέχρι την τελευταία ικμάδα ισχύος του 1.600άρη τρικύλινδρου τούρμπο κατάφεραν να αποσπάσουν οι Αυστραλοί, δημιουργώντας το πιο παρανοϊκό και ισχυρότερο Toyota GR Yaris στον πλανήτη! H Powertune Australia είναι υπεύθυνη για αυτό, καταφέρνοντας να απομυζήσει κάθε διαθέσιμο άλογο από τον G16E-GTS – και μάλιστα, διατηρώντας εργοστασιακό τον κορμό του! Οι Αυστραλοί άλλαξαν κεφαλή, εγκέφαλο, σωληνώσεις, […]
Πόσες φορές δεν βλέπουμε αμαξάρες, και σιωπηρά (ή φωναχτά) λέμε: «πού να το πας αυτό στην Ελλάδα;» Απορία που απορρέει από την ποιότητα (να γελάσουμε και λίγο) της ασφάλτου, η οποία καθιστά παιχνίδι επιβίωσης την οδήγηση αυτοκινήτου με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, μικρή απόσταση από το έδαφος και σφιχτές αναρτήσεις. Αυτοκίνητα σαν το Nissan 350Z, για παράδειγμα. […]
To VW Golf GTI Clubsport είναι, από το εργοστάσιο κιόλας, ένα από τα γρηγορότερα hot hatches που έχουν παραχθεί. Με 300 ίππους, ενεργά αμορτισέρ και ψαγμένο ηλεκτρομηχανικά μπλοκέ διαφορικό, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που από τη μία μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,0 δλ., ενώ από την άλλη μπορεί να γράψει […]