Η Ferrari Purosangue κόντεψε να ξεπουλήσει πριν καν παρουσιαστεί. Η ζήτηση ήταν τέτοια, ώστε το Μαρανέλο έκλεισε τις παραγγελίες για ένα σεβαστό διάστημα, ενώ και τώρα που τις ξανάνοιξε, όποιος την παραγγείλει σήμερα νωρίτερα από το 2025 δεν θα την πάρει. Όσοι γρήγοροι την έχουν ήδη στα χέρια τους ή την περιμένουν στο άμεσο μέλλον, μπορούν να ρίξουν μια ματιά στη βελτιωτική πρόταση που προσφέρουν οι Πολωνοί της Carlex Design.
O βελτιωτής από το Czechowice-Dziedzice παρουσίασε την αρκετά αμφιλεγόμενη οπτική του για το πρώτο SUV της Ferrari, που ντύνεται σε μια περίεργη διχρωμία ασημί-πρασίνου και φοράει μια ιδιαίτερα σχεδιασμένη τετράδα 24άρων ζαντών. Η Purosangue βάφεται στην British Racing Green απόχρωση από τη βάση των παραθύρων σχεδόν και πάνω, ενώ από εκεί και κάτω είναι ασημί. Διχρωμία που περισσότερο θα ταίριαζε στην Aston Martin DBX είναι η αλήθεια, καθώς το συγκεκριμένο πράσινο είναι το παραδοσιακό των Βρετανών στο motorsport. Οι «χωστές» πολυάκτινες ζάντες επίσης δεν έχουν καμία σχέση με τις εργοστασιακές πεντάκτινες, πλαισιωμένες από χαμηλωμένη ανάρτηση και ακόμα μικρότερο διάκενο με τους θόλους.
Οι εναλλαγές πράσινου-ασημί συνεχίζονται και στο εσωτερικό, όπου οι δερμάτινες και suede επενδύσεις καλύπτουν τα πάντα. Το ταμπλό ειδικά, που ντύνεται με τη δεύτερη και βάφεται πράσινο, θυμίζει τσόχα. Το λογότυπο της Carlex απαντάται στα προσκέφαλα των τεσσάρων μπάκετ καθισμάτων, την ώρα που η ολόγραφη αναφορά του Πολωνού tuner βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, κάτω από το κεντρικό χειριστήριο.
Αλλαγές δεν αναφέρονται στο μηχανοστάσιο, συνεπώς ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 παραμένει στους 725 ίππους και τα 716 Nm. Λογικά αμετάβλητος παραμένει και ο καταιγισμός επιτάχυνσης, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 3,3 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ. και την τελική να αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα. Η Carlex επικεντρώθηκε στην εμφάνιση και το εσωτερικό της «Καθαρόαιμης». Τη δικαιώνει το αποτέλεσμα; Περί ορέξεως…