Τα ντίζελ αυτοκίνητα και, δη, τα station wagon δεν είναι τα πρώτα που σκέφτεσαι για χρήση πίστας. Αυτό το Honda Accord Tourer ωστόσο, το πήρε απόφαση να καταρρίψει όλα τα στερεότυπα.
Ο Richard Poole είναι ο ευτυχής κάτοχος του οικογενειακού «όπλου» και αρχικά, είχε την πρόθεση να μην ακουμπήσει καν το αυτοκίνητο. Η αντίσταση στον πειρασμό της βελτίωσης άντεξε έναν χρόνο. Μετά, του έδωσε να καταλάβει. Όπως δηλώνει ο ίδιος, ήθελε να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό: «Μεταξύ μας, τώρα. Ποιος νορμάλ άνθρωπος βελτιώνει ντίζελ Accord; Ήθελα, όμως, κάτι που να ξεχωρίζει». Εξ ου και η συγκεκριμένη «μετάλλαξη».
Το ιαπωνικό estate πέρασε τις πύλες της RPM England, που ειδικεύεται στην προετοιμασία αυτοκινήτων για χρήση πίστας. Οι Άγγλοι ιντριγκαρίστηκαν στην ιδέα της δημιουργίας ενός track car με βάση οικογενειακό μοντέλο, κι άρχισαν να δίνουν τα ρέστα τους. Εμφανισιακά έχουμε αγωνιστικά χρώματα, νέο καπό με αεραγωγούς, πλήρες αεροδυναμικό πακέτο με ρυθμιζόμενο splitter εμπρός και επίσης ρυθμιζόμενη αεροτομή, διαχύτη και ποδιές, διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του διαχύτη, προσθήκες στα φτερά, αεραγωγό στην οροφή και ένα σετ 18άρες JR5 της JR Wheels.
Πίσω από αυτές αναλαμβάνουν την επιβράδυνση δισκόπλακες 365 χλστ., ενώ μια τετράδα ημισλίκ Nankang AR-1 φροντίζουν για την παροχή πρόσφυσης. Στο ίδιο μήκος κύματος η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που μεταβάλλεται σε ύψος και απόσβεση. Το εσωτερικό ακολουθεί τους αγωνιστικούς προσανατολισμούς, φιλοξενώντας πλέον μόνο δυο μπάκετ καθίσματα. Η υπόλοιπη καμπίνα είναι «γυμνή» και χαρακτηρίζεται από το roll cage προδιαγραφών FIA, το τριάκτινο τιμόνι και τον νέο λεβιέ για το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Η κίνηση του «πολεμικού» Accord εναπόκειται στον 2.2 i-CDTi, εννοείται όχι σε εργοστασιακή μορφή. Τα 140 άλογα και 340 Nm, μέσω συνδυασμού μεγαλύτερων τούρμπο-intercooler, νέων πολλαπλών εισαγωγής-εξαγωγής και εγκεφάλου, έχουν γίνει 225 ίπποι και 502 Nm ροπής! Το βάρος αναμφίβολα είναι χαμηλότερο των 1.470 κιλών του «μαμά» Tourer, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για τουλάχιστον 150 κιλά λιγότερα. Κάτι που -κατά προσέγγιση- δίνει μια αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,86 και είναι ένας από τους κύριους παράγοντες, που το εν λόγω Accord έχει γυρίσει το Nurburgring σε 8 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα!