Mitsubishi Lancer Evo και Subaru Impreza STI μονοπωλούσαν για τουλάχιστον δυο δεκαετίες τις νοερές ειδικές διαδρομές των απανταχού petrolheads. Πολλοί εύχονταν να μπορούσαν να οδηγήσουν ή να αποκτήσουν κάποιο, με τους πιο «κιμπάρηδες» να τα θέλουν και τα δύο.
Ένας λάτρεις των ιαπωνικών rally replicas από τη Ουάσινγκτον αποφάσισε να κάνει πραγματικότητα τη σκέψη πολλών, αλλά στο ίδιο πακέτο. Ο Jonah -Shood B Good κατά Instagram– είχε ένα Subaru Impreza 2ης γενιάς, εσοδείας μετά το πρώτο facelift του 2002. Και λέμε «είχε» καθώς ναι μεν το αυτοκίνητο ζει και βασιλεύει, αλλά πλέον δεν θυμίζει «Scoobie». Όχι μπροστά, τουλάχιστον.
Ο Jonah ανέκαθεν λάτρευε και το Evo, ιδίως το 8άρι. Η προφανής λύση θα ήταν να αγοράσει ένα και να το καμαρώνει δίπλα στο Impreza. Ο Αμερικανός, ωστόσο, αποφάσισε να κάνει κάτι πρωτοφανές: να συνδυάσει τα δυο αυτοκίνητα, σε ένα! Η εύρεση εμπρός μέρους από Evo VIII δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, ούτε η προσαρμογή στο μούτρο του Subaru. Μπορεί να φαντάζει τεράστιος κόπος, ωστόσο Evo και STI μοιάζουν πάρα πολύ μεταξύ τους σε διαστάσεις και διαρρύθμιση πάνελ. Παρεμφερή μήκη και πρόβολοι, παρόμοια σημεία για τις βάσεις των εξαρτημάτων, ταυτόσημες γραμμές παραθύρων, όλες οι ιδανικές συνθήκες για μια μεταμόσχευση προσώπου. Το αποτέλεσμα, το βλέπετε.
Από μπροστά και 3/4 το αυτοκίνητο πλέον δεν ξεχωρίζει από αυθεντικό Evo, χάρις και στο γυαλιστερό κόκκινο χρώμα. Το μόνο που ξεκάθαρα θυμίζει το ασημί Impreza, που ήταν πριν την επέμβαση, είναι τα πίσω φανάρια και η αεροτομή. Σήματα δεν υπάρχουν, για να δημιουργείται ακόμα περισσότερο μυστήριο. Η νέα ανάρτηση και οι 19άρες πολυάκτινες ζάντες, τονώνουν περαιτέρω το look του Ιάπωνα «Φρανκενστάιν».
Το καλύτερο συνοδευτικό της εντυπωσιακής εμφάνισης εντοπίζεται στο μηχανοστάσιο, όπου ο 2λιτρος τετρακύλινδρος boxer διαθέτει μεγαλύτερο τούρμπο, μπεκ 1.000 κ.εκ., νέα εξάτμιση και πολλαπλή εισαγωγής, αναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, σκάστρα της HKS και πολλά άλλα. Ισχύ δεν αναφέρει ο Jonah, αλλά συνήθως τα Impreza με τέτοιες βελτιώσεις ξεπερνούν τα 600 άλογα.