Οι διτούρμπινες Gallardo των 1.000+ ίππων δεν σπανίζουν. Ιδιαίτερα στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού γίνεται χαμός. Η συγκεκριμένη, όμως, έχει κάτι που καμιά άλλη Lamborghini δεν διαθέτει: μοτέρ από Toyota Supra!
H Street Aero Parts παρουσίασε στη SEMA μια «φορτωμένη» Gallardo, προετοιμασμένη για Time Attacks, χωρίς αμάξωμα στο πίσω μέρος και μακρύτερη από το συνηθισμένο. Η επιμήκυνση του πλαισίου ήταν επιβεβλημένη, προκειμένου να χωρέσει το νέο μοτέρ και τα παρελκόμενά του. Στο κέντρο της κατασκευής τοποθετήθηκε ο θρυλικός 2JZ-GTE της Supra MKIV, με αλλαγές στα τούρμπο, τα εσωτερικά μέρη, τον εγκέφαλο και την εξάτμιση. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της εταιρίας, Bryce Yaeger, ο κινητήρας έχει προετοιμαστεί ώστε να αποδίδει απροβλημάτιστα 1.500 άλογα. Αρχικός σκοπός, ωστόσο, είναι το πιο μετριοπαθές (και αξιόπιστο) νούμερο των 1.000 ίππων.
Το ιαπωνικό μοτέρ συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της Gallardo και απαίτησε το «τέντωμα» του πλαισίου για πάνω από 11 εκατοστά, καθώς το μακρύτερο μπλοκ του 2JZ δεν χώραγε! Οι αλλαγές επεκτείνονται στην ανάρτηση, η οποία είναι νέα και αγωνιστικού τύπου push-rod, τα τρισδιάστα εκτυπωμένα φτερά (που θα αντικατασταθούν από ανθρακονημάτινα), τους τροχούς (245/35/19 εμπρός – 345/30/19 πίσω) και τις πόρτες, που πλέον φέρουν ανοίγματα α λα McLaren Senna.
Όπως είπαμε, η μπλε Gallardo (μοντέλο του 2005) είναι στημένη για αγώνες. Κατά συνέπεια, στο εσωτερικό συναντάμε μόνο όσα βοηθούν τον οδηγό στην επίτευξη χρόνων. Roll cage, «πύργος» κιβωτίου, ένα ψηφιακό πολυόργανο πίσω από το τιμόνι, μερικοί διακόπτες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ένα μπάκετ και δυο μπουκάλες νίτρο εκεί που βρίσκονταν η θέση του συνοδηγού!