H Ταϊβάν σίγουρα δεν συγκαταλέγεται στις πρώτες χώρες που έρχονται στο μυαλό, όταν μιλάμε για βελτιωτικούς οίκους. Η Zacoe, όμως, φτιάχνει όνομα με ταχείς ρυθμούς, ειδικευόμενη πρωτίστως στις BMW. Η M2 δεν γινόταν να λείψει από το ρεπερτόριο, αντλώντας μάλιστα έμπνευση από τη θρυλική M3 E30.
Κι όχι την απλή 30άρα, αλλά την αγωνιστική μορφή της πρώτης M3 που μεγαλούργησε στο πρωτάθλημα DTM. Ούτε η M3 Evo DTM βέβαια δεν είχε τόσο φουσκωμένο αμάξωμα, με το ανθρακονημάτινο bodykit να μετατρέπει σε «ντουλάπα» τη G87 να της δίνει αξιοζήλευτο παρουσιαστικό, ακόμα και με βάση τα σημερινά αγωνιστικά του DTM! Οι 20άρες ζάντες επίσης εμπνέονται από τις αντίστοιχες των 80’s DTM, αλλά περισσότερο από εκείνες των Mercedes 190E 2.5-16 Evo, ενώ η τεράστια αεροτομή περισσότερο σε κατασκευή του Pikes Peak παραπέμπει. Φυσικά, τα τρία χρώματα της BMW M δεν γινόταν να λείπουν από το εξαιρετικά «γυμνασμένο» αμάξωμα, ολοκληρώνοντας τη ρετρό αισθητική της M2.
Κάτω από το εντυπωσιακό look κρύβεται ο εργοστασιακός διτούρμπινος 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος, με την απόδοση απαράλλαχτη στα 460 άλογα και 550 Nm. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι χειρότερες από τις εργοστασιακές λόγω αεροδυναμικής, μεγαλύτερων τροχών και πολύ φαρδύτερων ελαστικών. Ενδεικτικά, η «μαμά» M2 θέλει 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με το 6άρι χειροκίνητο και 4,1 δλ. με το 8άρι αυτόματο, την ώρα που η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά είτε στα 250 είτε στα 280 χλμ./ώρα (με το πακέτο Μ Driver’s).