Το Suzuki Jimny βρίσκεται στη δύση της καριέρας του με τον αμιγώς κινητήρα βενζίνης, αφού το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται να εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο, όπως ισχύει με όλα τα επιβατικά μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας. Γεγονός που θα του επιτρέψει ξανά να διατεθεί ως επιβατικό όχημα και όχι ως επαγγελματικό. Η Suzuki επιβεβαίωσε επίσης ότι ένα πλήρως ηλεκτρικό Jimny είναι στα σκαριά, με στόχο την ευρωπαϊκή αγορά.
Η νέα ειδική έκδοση Jimny Mata προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Ιταλίας, όπου θα διατεθούν μόνο 150 αριθμημένα οχήματα, με σκοπό να γίνουν συλλεκτικά. Το επίσημο λανσάρισμά του είναι προγραμματισμένο να γίνει στις 30 Νοεμβρίου με ένα ανοιχτό Σαββατοκύριακο σε όλες τις αντιπροσωπείες του Δικτύου Suzuki (στην Ιταλία). Ο όρος Mata σημαίνει στα Ιαπωνικά «πάλι, πέρα», ενώ στην Ιαπωνία το Mata-Ne είναι ένας χαιρετισμός προς αγαπημένα πρόσωπα που σημαίνει «τα λέμε σύντομα».
Το πρώτο στοιχείο που κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο το νέο Suzuki Jimny Mata είναι η διχρωμία. Το καπό, οι εμπρός κολόνες και η οροφή είναι βαμμένες σε ματ μαύρο χρώμα και το υπόλοιπο αμάξωμα είναι ασημί. Επίσης, είναι διακοσμημένο με αυτοκόλλητα «Mata» και μια πρωτότυπη ρετρό μάσκα που του χαρίζει μια διαχρονική εμφάνιση. Επιπλέον ποδιές έχουν προστεθεί στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ, συν αλουμινένια τμήματα στα διαφορικά για προστασία από χτυπήματα. Οι λασπωτήρες, το σκληρό κάλυμμα της ρεζέρβας και οι γκρι ζάντες αλουμινίου συμπληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές. Πρόσθετα, το Jimny Mata συνοδεύεται με ένα δεύτερο σετ χειμερινών ελαστικών. Τιμή όμως δεν έχει ανακοινωθεί αν και θα είναι πιο ακριβό από τις 27.700 ευρώ που πωλείται το Jimny Pro. Να υπενθυμίσουμε ότι στην Ελλάδα έχει σταματήσει να πωλείται.
Στο εσωτερικό έχει προστεθεί μια αλουμινένια αριθμημένη πλακέτα που πιστοποιεί το ειδικό αυτό μοντέλο. Ο εξοπλισμός του είναι πληρέστατος και εκτός άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής infotainment, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, φώτα ομίχλης, αυτόματη λειτουργία μεγάλων φώτων κ.λπ.
Κινητήρας είναι ο γνωστός 1.5 λτ. βενζίνης, ισχύος 102 ίππων και 130 Nm ροπής. Επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα δεν ανακοινώνεται, η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 145 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 7,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 174 γρ./χλμ. Φυσικά, το Jimny ξεχωρίζει για τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητές του, στις οποίες βοηθούν ο μικρός όγκος και βάρος (1.090 κιλά), οι μεγάλες γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου (37/28/49 μοίρες αντίστοιχα), η απόσταση από το έδαφος των 210 χλστ. και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Το σύστημα τετρακίνησης 4WD Allgrip Pro δίνει τη δυνατότητα επιλογής στον οδηγό από 2WD σε 4WD και κοντές σχέσεις μέσω του δεύτερου λεβιέ πίσω από αυτόν των ταχυτήτων.