Κομπρεσοράτο Honda S2000 580HP «γαζώνει» στις 10.000 σ.α.λ.

  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-4-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-7-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-2-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-9-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-30-20
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-8-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-3-204
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-12-20
  • honda-s2000-bp25-by-bulletproof-automotive
  • Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-29-20
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-4-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-7-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-2-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-9-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-30-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-8-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-3-204.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-12-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/honda-s2000-bp25-by-bulletproof-automotive.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Honda-S2000-Bulletproof-Automotive-BP25-SEMA-29-20.jpg

Παρότι το ζητούσαν όλοι, S2000 Type R (S2000R, κατά το NSX-R) η Honda δεν παρουσίασε ποτέ. Το πλησιέστερο που είδαμε σε κάτι τέτοιο, ήταν το περιορισμένης παραγωγής και σήμερα εκλεκτά συλλεκτικό S2000 CR (Club Racer) της αμερικανικής αγοράς. Η Bulletproof Automotive αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, δημιουργώντας μόνη της ένα καθηλωτικό S2K πολύ ισχυρότερο από κάθε «Τάπερ».

Ο Αμερικανός βελτιωτής πήρε ένα AP2, έβγαλε τον F22C (2.2λτ. στις Η.Π.Α.) από το μηχανοστάσιο και στη θέση του έβαλε έναν ολοκαίνουργιο 2.0λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, παρέα με κομπρέσορα Vortech V2-Si και κάθε καλούδι που μπορεί να φανταστεί κανείς. Το αποτέλεσμα είναι μια απόδοση 580 ίππων στις 9.300 σ.α.λ., με κόφτη στις 10.000 σ.α.λ.! Το BP25, όπως ονομάζεται (για την επέτειο 25 ετών της αμερικανικής εταιρίας), έχει χτιστεί ως time attack «όπλο», όντας καθαρόαιμο αγωνιστικό. Μια συστάδα εξαρτημάτων από τις Top Secret, J’s Racing, Amuse, Spoon, Brembo και EVS αναλαμβάνουν την ενίσχυση του σασί, την ανάρτηση (πλήρως ρυθμιζόμενο coilover kit), την αεροδυναμική και το φρενάρισμα (6πίστονες δαγκάνες μπροστά – 4πίστονες πίσω), με τις 19άρες ζάντες να περιβάλλονται από ελαστικά Toyo Tires Proxes R888R διάστασης 295/30.

Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί η alcantara, επίσης τα carbon πάνελ, μα πάνω από όλα το εντυπωσιακό roll cage και οι ζώνες ασφαλείας, αμφότερα προέλευσης Williams και προδιαγραφών FIA! Εξίσου εντυπωσιακό το λευκό περλέ χρώμα του «φτερωτού» αμαξώματος, που λέγεται Lamborghini Balloon White και αντλεί έμπνευση από το αντίστοιχο των ιταλικών supercars. Στα ίδια επίπεδα θα πρέπει να περιμένουμε και την τιμή, άσχετα που οι Αμερικανοί δεν ανακοινώνουν κάτι. Το BP25 συνεπήρε τους επισκέπτες της έκθεσης SEMA, δίχως να γίνεται λόγος για ενδεχόμενο πώλησης. Σε περίπτωση που, όμως, υπολογίστε πάνω από 200.000 δολάρια (173.202 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store