Τα Audi RS 6 και RS 7 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Οι οποίες μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα hypercar, μέσω της βελτίωσης, και στην κλίμακα των 1.000 ίππων.
Ο 4.0 V8 twinturbo συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο φανατικών υποστηρικτών του tuning, καθώς «φτερνίζεται» και ανεβαίνει από τα εργοστασιακά 600 άλογα και 800 Nm. Και μιλάμε για περιφερειακές μετατροπές. Αν βάλουμε στην εξίσωση νέα τούρμπο, intercooler, εγκεφάλο, εξάτμιση και εισαγωγή, φτάνουμε να ξεπερνάμε τα 1.000 άλογα και να αγγίζουμε τα 1.200 Nm ροπής! Ένα τέτοιο παράδειγμα/υπόδειγμα βελτίωσης είναι το συγκεκριμένο, που μας έρχεται από τη Mansory. Το γερμανικό τετράθυρο κουπέ εκτινάσσεται στους 1.059 ίππους και τα 1.200 Nm, ξεπερνώντας μέχρι το αλήστου μνήμης μηχανολογικό επίτευγμα που ακούει στο όνομα «Bugatti Veyron»!
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά η Mansory αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ. για το RS 7 των 780 ίππων που ετοιμάζει. Συνεπώς με κοντά 1.060 άλογα, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι πολύ πιθανό να έρχονται μέχρι και σε 2,5 δλ.! Όλως περιέργως για Mansory, οι Γερμανοί έβαλαν πολύ προσεχτικά -και καλόγουστα- «χέρι» και στην εμφάνιση. Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από μεγαλύτερη τριπλέτα splitter-ποδιών-διαχύτη, συνοδευόμενα από ένα διακριτικό spoiler στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα. Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι εύστοχες πορτοκαλί πινελιές, τόσο στα πτερύγια όσο και τις ζάντες. Ειδικά αυτές, κάνουν τη μεγάλη διαφορά συγκριτικά με το εργοστασιακό RS 7, φτάνοντας τις 22 ίντσες σε διάμετρο (σε λάστιχα 295/30).
Στο εσωτερικό, αντίθετα, του έδωσαν να καταλάβει. Πορτοκαλί δέρματα παντού να βγάζουν μάτι, συνοδεία πλούσιων carbon φιλέτων σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα, τιμόνι, μαρσπιέ και πόρτες.