Το δημοφιλές μικρομεσαίο χάτσμπακ της Hyundai, το i30, είναι περισσότερο γνωστό με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 T-GDi 120 PS, 1.4 T-GDi 140 PS και πρόσφατα τον 1.5 T-GDi 159 PS, καθώς και με τους πετρελαίου 1.6 CRDi 115/136 PS. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το i30 Ν 2.0 T-GDi 280 PS (275 PS πριν την ανανέωση), ωστόσο σε άλλες χώρες υπήρχε και ο 2λιτρος turbo των 204 ίππων.
Με το εν λόγω μηχανικό σύνολο εφοδιάζεται το βελτιωμένο Hyundai i30 (μοντέλο του 2018) που θα παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο, όμως με ορισμένες αναβαθμίσεις (Stage 2+), η απόδοσή του έχει ξεπεράσει κατά πολύ αυτή του i30 N. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ένδειξη του δυναμόμετρου, στους τροχούς έφτασε τα 291 άλογα και τα 455 Nm ροπής, έναντι 204 PS και 265 Nm από το εργοστάσιο. Λεπτομέρειες για τη βελτίωση δεν αναφέρονται, ωστόσο έχουν σίγουρα γίνει αλλαγές στον εγκέφαλο, στο σύστημα της εξάτμισης, στην εισαγωγή και πιθανώς στο turbo.
Ο ήχος με τα σκασίματα που ακούγονται από τις μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης θυμίζει τον αντίστοιχο του i30 N Performance, από το οποίο είναι μάλιστα και πιο γρήγορο. Όπως αναφέρεται και βλέπουμε στο βίντεο, το βελτιωμένο αυτό i30 με το κιβώτιο 7DCT επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. (6,1 δλ. το i30 N Performance 275 PS).