Μπορούμε να πούμε πολλά για τη σχεδίαση των δημιουργιών της Mansory, αλλά το μόνο που δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε είναι η δύναμή τους. Ο Γερμανός βελτιωτής δεν έχει πολύ γούστο στο σχεδιαστικό, αλλά αναπληρώνει με το παραπάνω στο μηχανικό σκέλος, φτιάχνοντας αυτοκίνητα που αγγίζουν ή και ξεπερνούν τα 800-900 άλογα. Το καλύτερο από τους δυο κόσμους συνδυάζει η κατάμαυρη Mercedes-AMG E 63 S που βλέπουμε.
Το υπερ-σεντάν από τη Στουτγκάρδη χαρακτηρίζεται από το διακριτικό -για τα δεδομένα της Mansory- ανθρακονημάτινο body kit, που αποτελείται από splitter και έξτρα στοιχεία στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, μεγαλύτερο διαχύτη και μια ακόμα πιο ήπιων τόνων αεροτομή. Οι 21άρες ζάντες και τα σήματα της Mansory εντείνουν την αίσθηση διαφοροποίησης από την εργοστασιακή E 63 S, αλλά σε γενικές γραμμές μιλάμε ίσως για το πιο κομψό πακέτο που έχει παρουσιάσει ο βελτιωτής από το Μπραντ. Το total black παρουσιαστικό «σπάει» μόνο από τις πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων, οι οποίες υποδηλώνουν τη μεγαλύτερη ισχύ που καλούνται να χαλιναγωγήσουν.
Κανονικά, ο 4.0 V8 twinturbo παράγει 612 ίππους και 850 Nm ροπής. Με ένα απλό πρώτο στάδιo, αποτελούμενο από νέα ECU και εξάτμιση, η Mansory τον ανεβάζει στα 720 άλογα και τα 1.000 Nm. Στο επόμενο στάδιο αναλαμβάνουν και νέα τούρμπο, πάντα με τις απαραίτητες αλλαγές στους χάρτες ανάφλεξης και τις πιέσεις, αυξάνοντας την ισχύ στα 850 άλογα και τα 1.150 Nm. Με «τα πάντα μέσα» (εγκέφαλο, τούρμπο, εξάτμιση, εισαγωγή) η υπερταχεία E-Class φτάνει στα 900 άλογα και τα 1.250 Nm! Δυστυχώς δεν ανακοινώνονται επιδόσεις, αλλά όταν η εργοστασιακή θέλει 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα, τότε πανεύκολα καταλαβαίνουμε πως η συγκεκριμένη είναι κλάσεις ταχύτερη.