Ίσως η πιο μπερδεμένη Ferrari στον κόσμο είναι αυτή που βλέπουμε, καθώς σε ένα πακέτο συνδυάζει 3 διαφορετικά αυτοκίνητα – εκ των οποίων τα 2 ιαπωνικά! Για πάμε να δούμε από την αρχή, τί θέλει να μας πει η εν λόγω Ιταλογιαπωνέζα.
Το τετράτροχο ενώπιόν μας, ξεκίνησε την καριέρα του ως Ferrari 456 GT. Ένα από τα καλύτερα grand tourers των 90’s, με ατμοσφαιρικό V12 5.5 λίτρων και 442 άλογα κάτω από το καπό. Η ζωή δεν φέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο στη συγκεκριμένη, καθώς έπειτα από τρακάρισμα είχε μείνει να κείτεται εγκαταλελειμμένη σε χωράφι της Νέας Ζηλανδίας. Εκεί την εντόπισε ο Reuben Bemrose, ο οποίος αποφάσισε να την αναστήσει – αλλά και να τη μεταλλάξει. Ο Bemrose είναι ανήσυχος μηχανικός στο επάγγελμα, που αρέσκεται στο να κάνει μίξεις και τροπέτα, με έφεση στα JDM αυτοκίνητα.
Ο Νεοζηλανδός αγόρασε την τρακαρισμένη Ferrari έναντι μόλις 1.500 τοπικών δολαρίων, που δεν ισοδυναμούν ούτε με 900 ευρώ. Στη συνέχεια ξεκίνησε η διαδικασία αποκατάστασης, με στυλ… ιαπωνικό. Το διαλυμένο εμπρός μέρος αντικαταστάθηκε από τη μούρη ενός Silvia S14, ενώ ο επίσης βαρέως χτυπημένος V12 έκανε χώρο στο μηχανοστάσιο για έναν ατμοσφαιρικό διρότορο Wankel 13B άγνωστης απόδοσης. Το γεγονός, όμως, ότι έχουμε ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τροχούς από Porsche 911 GT3 Cup, υδραυλικό χειρόφρενο, 6άρι σειριακό κιβώτιο, roll cage, «απλώστρα» πίσω και κυρίως, το πώς ακούγεται ο κινητήρας, μάς κάνει να πιστεύουμε πως κάτω από το καπό μελλοντικά ενδεχομένως να φωλιάζουν περισσότερα από τα 442 άλογα του original V12.
Παρότι φαίνεται πως στο αυτοκίνητο έχουν πέσει εκατοντάδες χιλιάδες, το όλο project κόστισε μόνο 13.000 δολάρια Νέας Ζηλανδίας. Τουτέστιν, λίγο πάνω από 7.100 ευρώ!