H F8 Spider φεύγει από το Μαρανέλο με 720 ίππους και 770 Nm, χάρις στα διπλά τούρμπο του 3.9 V8 και το μεράκι των μηχανικών του «Cavallino Rampante». Ένα μεράκι που βάζει την καλύτερη βάση για τη δουλειά των συναδέλφων τους στη Mansory, οι οποίοι φροντίζουν να ανεβάσουν την ανοιχτή κεντρομήχανη Ferrari στα επίπεδα των 900 ίππων.
Ο Γερμανός βελτιωτής εννοείται βάζει τις πινελιές του στην εμφάνιση, μέσα από ένα ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα. Splitter, ακροπτερύγια, spoiler και διαχύτης έχουν εξελιχθεί με βάση την αύξηση στην παραγωγή της κάθετης δύναμης, ενώ η προσήλωση στη μείωση του βάρους αποτυπώνεται στη χρήση carbon ακόμα και για τα χερούλια των θυρών (από το ίδιο υλικό τα καλύμματα των καθρεπτών)! Με τόσες αναβαθμίσεις στο παρουσιαστικό, δεν θα γινόταν να παρέμεναν στη θέση τους οι εργοστασιακές ζάντες – εξ ου και μια τετράδα νέες, που φτάνουν τις 21 ίντσες εμπρός και τις 22 πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε φουλ δερμάτινες επενδύσεις και alcantara, με το έμβλημα της Mansory ραμμένο στα προσκέφαλα των ανθρακονημάτινων μπάκετ, ενώ ίδια εικόνα παρατηρούμε και στα ταπέτα.
Μετατροπές έχουμε και μηχανικά, όπου ο 3.9 V8 twinturbo χαίρει νέων ECU και εξάτμισης, παράγοντας 880 ίππους και 980 Nm (από 720 άλογα και 770 Nm του εργοστασίου). Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,6 δλ., «κόβοντας» 0,3 δλ. σε σχέση με την εργοστασιακή F8 Spider. Τελική δεν ανακοινώνεται, ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα του εργοστασίου και τοποθετείται πιο κοντά στα 350 χλμ./ώρα. Τελική επιπέδου SF90 Stradale, με άλλα λόγια.