Ο κορωνοϊός προκάλεσε αμέτρητα προβλήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία, «παγώνοντας» τα πάντα σε πάσης φύσεως δραστηριότητα. Μια αγωνιστική ομάδα από την Αγγλία, ωστόσο, βρήκε ευκαιρία να καταπιαστεί με ένα απίθανο project: την κατασκευή ενός Navara 1.000 ίππων με μοτέρ GT-R!
Διαβάστε επίσης: Πώς κρατιέται Nissan GT-R με 225.308 χλμ.; (+video)
Η SB Motorsport ασχολείται με την εξέλιξη και προετοιμασία αγωνιστικών αυτοκινήτων, με ειδίκευση στα πρωταθλήματα drift. Ο Stephen «Baggsy» Biagioni είναι ο εγχώριος πρωταθλητής και πριν μερικά χρόνια, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, είχαν αρχίσει την εξέλιξη ενός μεταλλαγμένου Navara, αντλώντας έμπνευση από το αντίστοιχο Juke GT-R. Λόγω αγωνιστικών υποχρεώσεων, η θέρμη δεν ήταν ιδιαίτερη ενώ υπήρχαν και αντικειμενικές δυσκολίες με την προσαρμογή του κινητήρα και των περισσότερων συστημάτων του «Godzilla» στο σασί του pick up.
Δείτε ακόμα: Έκανε 1,6 εκ. χλμ. με Nissan Navara και του δώρισαν νέο
Η παύση των πάντων λόγω πανδημίας, αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους ανήσυχους Άγγλους να ξαναδούν, αυτή τη φορά πολύ πιο ζεστά, το θέμα «Navara-R». Ο στόχος της ιπποδύναμης, δεν αποτελεί τόσο ζήτημα. Ο VR38DETT φημίζεται για την άνεσή του στις βελτιώσεις και την έφεση σε νούμερα 1.000 και άνω ίππων. Αυτό που απασχολεί περισσότερο τους μηχανικούς, είναι η προσαρμογή του 3.8 V6 twinturbo στο Navara. Προφανώς θέμα χώρου δεν προκύπτει, αφού το ίδιο σύνολο μαζί με τη μετάδοση κούμπωσε στο Juke. Το πρόβλημα είναι η διάταξη του πλαισίου, που είναι τύπου σκάλας.
Διαβάστε επίσης: Νέο…παλιό Nissan Navara με 310 ίππους (+video)
Όπως δηλώνουν οι ίδιοι, δεν αρκεί μόνο η τοποθέτηση του κινητήρα. Προκειμένου να είναι οδηγήσιμο το τελικό αποτέλεσμα, θα πρέπει να τοποθετηθούν τόσο η ανάρτηση, όσο και το σύστημα τετρακίνησης του GT-R μαζί με τα ηλεκτρονικά. Φαντάζεστε για τι «κόλαση» συνδεσμολογίας μιλάμε. Η SB Motorsport θα καλύψει βήμα-βήμα την κατασκευή του φιλόδοξου project, μέσω live streaming επεισοδίων και τίτλο Mission CTRL: Navara-R. Πρεμιέρα στις 10 Ιουνίου. Για να δούμε τι θα δούμε.