Τα Toyota Prius ντυμένα στα κίτρινα δεν είναι πρωτοφανές θέαμα. Ιδίως η 3η γενιά του ιαπωνικού υβριδικού προτιμήθηκε από πολλούς αυτοκινητιστές, αντί των παραδοσιακών πετρελαιοκίνητων. Η σημερινή μορφή του επίσης κυκλοφορεί ως ταξί, αλλά σε πολύ λιγότερα κομμάτια. Εκτός από τις μετακινήσεις του κοινού όμως, το Prius μπορεί να προσφέρει κι άλλες υπηρεσίες.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε ξεκίνησε τη ζωή του στο κομφούζιο των δρόμων της Νέας Υόρκης. Υπηρέτησε με θέρμη το επιβατικό κοινό μιας εκ των μεγαλύτερων πόλεων του πλανήτη και βγήκε στη σύνταξη, περιμένοντας κάποιον να του δώσει την ευκαιρία ως Ι.Χ. Ο Jake Stumph ήταν τελικά αυτός ο «κάποιος», όμως είχε άλλα σχέδια για το Prius. Αγόρασε το αυτοκίνητο και επισκεύασε όσα εξαρτήματα ήταν ταλαιπωρημένα από την καθημερινή χρήση, αλλά δεν έμεινε εκεί. Τοποθέτησε coilover kit, 17άρες ζάντες σε ελαστικά με 245άρι πέλμα, διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter εμπρός και ένα μικρό spoiler πίσω), ενώ αφαίρεσε μέχρι τα πίσω καθίσματα και την επένδυση του χώρου αποσκευών!
Σκοπός του Stumph ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου κατάλληλου για track days, αλλά ο ίδιος δεν ήθελε την εύκολη επιλογή ενός Mazda MX-5 ή κάποιου παλιότερου hot hatch. Προτίμησε να επενδύσει χρήμα και προσωπική εργασία πάνω σε ένα υβριδικό (και δη, πρώην ταξί), ώστε να δείξει πως αν υπάρχει μεράκι και διάθεση μπορείς να διασκεδάσεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Στο υβριδικό σύστημα δεν επενέβη, οπότε το σύστημα Synergy με τον 1.8λτ. βενζοκινητήρα των 99 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 82 ίππων συνεχίζει να παράγει συνδυαστικά 136 άλογα. Ισχύς που είναι ικανή για επιτάχυνση 10,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα και μια τελική 180 χλμ./ώρα (εργοστασιακά νούμερα, το συγκεκριμένο ως ελαφρύτερο θα είναι και ταχύτερο), αν και στην προκειμένη το θέμα είναι η διατήρησή της στις στροφές. Για δείτε πώς τα καταφέρνει το αναγεννημένο Prius.