Το Dacia Duster είναι από τα δημοφιλέστερα SUV στην Ευρώπη και εν πολλοίς, αυτή του η επιτυχία οφείλεται στον πετρελαιοκινητήρα dCi των 1.461 κ.εκ. Ένα μοτέρ πασπαρτού, που συναντάται σε πλειάδα μοντέλων του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi και συγκαταλέγεται στις εμπορικότερες επιλογές της αγοράς.
Δείτε ακόμα: Νέο Dacia Duster με υγραέριο από 14.180 ευρώ
Στην καλύτερή του εκδοχή, αποδίδει 110 ίππους και 240 Nm ροπής. Η Celtic Tuning προσφέρει ένα ωραιότατο πρώτο στάδιο βελτίωσης, που περιλαμβάνει απλά μια νέα ECU. Με αυτή την απλή κίνηση, το γαλλικό μοτέρ αποκτά 35 ίππους και 60 Nm επιπλέον φτάνοντας στα επίπεδα του Nissan Qashqai 1.7D (εδώ η δοκιμή του 4×4). To εργοστασιακό Duster, θέλει 12,1 δλ. για να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα ως τετρακίνητο (βλέπετε τη δοκιμή του εδώ) και 10,5 δλ. ως δικίνητο (εδώ η δοκιμή του), με την τελική ταχύτητα να βρίσκεται στα 175 και 179 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Dacia Duster βενζίνη 1.3 TCe ή πετρέλαιο 1.5 Blue dCi;
Η αγγλική εταιρία «εγκεφαλικού» tuning χρησιμοποιεί τη φωτογραφία ενός αισθητικά μεταποιημένου Duster από τον Γάλλο βελτιωτή Elia. Ο βελτιωμένος «Ρουμάνος» διαθέτει bull bar, πλαϊνά σκαλοπάτια, 18άρες ζάντες, χαμηλωμένη ανάρτηση, διπλές απολήξεις της εξάτμισης και νέα φωτιστικά σώματα LED πίσω. Το αυτοκίνητο είναι προ facelift, όμως το πακέτο βελτίωση της Celtic Tuning διατίθεται κανονικά και στο τρέχον Duster.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Duster 1.5 Blue dCi 115 hp 4×4