Ο κινητήρας του Audi RS 3 φοριέται πολύ ως τροπέτο, σε πολλά μοντέλα του VW Group. Η αλλαγή κινητήρα αρκεί για να μετατρέψει ένα άκακο αυτοκίνητο σε «killer», όπως συνέβη στην περίπτωση του συγκεκριμένου VW Golf Alltrack ΜΚ7.
Υπό κανονικές συνθήκες, το Alltrack είναι η περιπετειώδης και crossover εκδοχή του μικρομεσαίου από το Βόλφσμπουργκ. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, station wagon αμάξωμα, πλαστικά προστατευτικά, τετρακίνηση και ένας δυνατός ντίζελ κάτω από το καπό, συνθέτουν την εικόνα του «SUV-οειδούς» Golf. O 2.0 TDI αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm, συνδυαζόμενος αποκλειστικά με το σύστημα 4Motion και το 7άρι DSG, χαρίζοντας πάνω από αξιόλογες επιδόσεις στο γερμανικό crossover. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,8 δλ. και η τελική αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να μένει στα 5,6 λίτρα/100 χλμ.
Δεν ενδιαφέρονται, όμως, όλοι για καταναλώσεις. Ο 2.0λιτρος ντίζελ έχει αρκετά περιθώρια εξέλιξης, αλλά αν κάποιος θέλει να φτάσει στα 500 άλογα χρειάζονται δραστικές ενέργειες. Η αλλαγή κινητήρα, για παράδειγμα. Υπάρχει καλύτερος υποψήφιος από τον 2.5άρη πεντακύλινδρο TFSI του RS 3; Η Innovative Motorsports απαντά αρνητικά, φροντίζοντας να μετατρέψει το Golf Alltrack (και οποιοδήποτε Golf βασικά, όπως το λευκό R) σε μηχανή επιτάχυνσης. Μάλιστα, δεν τοποθετεί απλά τον κινητήρα του mega hatch, αλλά του προσθέτει κι ένα πρώτο στάδιο για να τον ανεβάσει στα 500 άλογα! Φρένα και ανάρτηση δεν αφήνονται στην τύχη τους, με aftermarket σετ και coilover kit αντίστοιχα να φροντίζουν για τη χαλιναγώγηση της υπερδιπλάσιας δύναμης.