Τόσες και τόσες M έχει παρουσιάσει η BMW, την 7άρα δεν λέει να τη συμπεριλάβει. Με το παράπονο, πάντως, η ναυαρχίδα των Βαυαρών δεν μένει, τουλάχιστον όχι όταν υπάρχουν βελτιωτές σαν τη G Power να της φτιάχνουν τη διάθεση (και την απόδοση).
Οι φημισμένοι μάστορες από το Aichach ασχολούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τη Σειρά 7, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη η αναβάθμιση της προηγούμενης γενιάς σε επίπεδα M GmbH. Η G Power πήρε την G11 στην έκδοση 750i, της άλλαξε ζάντες και προφυλακτήρες εμφανισιακά, όμως κυρίως την ανέβασε επίπεδο μηχανικά. Η νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση φροντίζει για το σκέλος του στησίματος, προκειμένου να αντεπεξέλθει και στην πολύ περισσότερη δύναμη που πηγάζει από το μηχανοστάσιο.
Εκεί συναντάμε τον γνωστό και μη εξαιρετέο 4.4 V8 twinturbo, που εργοστασιακά παράγει 530 ίππους και 750 Nm (450 ίπποι και 650 Nm στην 750i προ facelift). Πολύ καλά νούμερα, αλλά όχι αντάξια ενός αυτοκινήτου επιπέδου καθαρόαιμων M. Εδώ μπαίνει η G Power και το πακέτο GP-670, που αλλάζει τον εγκέφαλο και την εξάτμιση για να δώσει στον διτούρμπινο οκτακύλινδρο 670 ίππους και 900 Nm. Αν τυχόν ούτε αυτή η ισχύς ικανοποιεί τον πελάτη, υπάρχει και πιο «βαρβάτο» κιτ με μεγαλύτερα τούρμπο, που εκτοξεύει την απόδοση στα 750 άλογα και τα 1.050 Nm!
Από επιδόσεις αναφέρεται μόνο ότι η τελική ταχύτητα ξεπερνά κατά πολύ τα 300 χλμ./ώρα. Δεδομένου ότι το 0-100 χλμ./ώρα της εργοστασιακής 750i είναι ζήτημα 4,0 δλ. (μην ξεχνάμε, τετρακίνητη), η «φτιαγμένη» των 670 ίππων (για τα 730 άλογα δεν συζητάμε καν) σίγουρα θα κινείται κάπου στην περιοχή των 3,5 δευτερολέπτων.