Ένα Impreza STI που δεν έχει όμοιό του στον πλανήτη, κυκλοφορεί στο Οντάριο του Καναδά. Κι αυτό χάρις στο μηχανοστάσιό του, που πλέον δεν φιλοξενεί κάποιον boxer κινητήρα αλλά έναν V12 της Toyota, με διπλά τούρμπο κιόλας!
Το μοτέρ προέρχεται από το Century προηγούμενης γενιάς, με εργοστασιακή απόδοση 281 ίππων και 481 Nm. Για να αναλάβει την κίνηση ενός αυτοκινήτου που έχει 300-330 άλογα (αναλόγως αγοράς) όμως, χρειάζονται μετατροπές. Μια δυάδα υπερσυμπιεστών, μαζί με όλα τα παρελκόμενα (εξάτμιση, εγκέφαλο, σωληνώσεις, μπεκιέρα intercooler κλπ), δίνουν τη λύση και απογειώνουν την ισχύ στα 1.000 άλογα! Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε Impreza STI να κινείται σε αυτά τα επίπεδα δύναμης, όμως με δωδεκακύλινδρο μοτέρ δεν έχει υπάρξει ξανά.
Το μοναδικό «Scooby» ανήκει στον John Proulx, που είναι ένας ανήσυχος μηχανικός με έφεση στα ιδιαίτερα projects. Για το Impreza του, αρχικά είχε κατά νου μια μεταμόσχευση μοτέρ από Supra MKIV. Κάτι που τελικά υλοποίησε, αλλά σύντομα διαπίστωσε πως ο 2JZ-GTE δεν ήταν αρκετά ξεχωριστός για τα γούστα του. Έτσι, πήρε την απόφαση να κάνει ό,τι κάνουν αρκετά συχνά στη Νότιο Αφρική: «τράμπα» με τον 1GZ-FE V12 της ιαπωνικής ναυαρχίδας.
Τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο από BMW 335i Ε92 και μπλοκέ διαφορικό από Ford Mustang, με τους πίσω τροχούς να παραλαμβάνουν αποκλειστικά τα 1.000 άλογα. Ο Proulx θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητο καθημερινό, αλλά δίνοντάς του τη δυνατότητα να καλύπτει το 400άρι στην περιοχή των 9 δλ. Παρότι πισωκίνητο πλέον, τέτοιοι χρόνοι δεν είναι διόλου απίθανοι από αυτοκίνητο 1.000 ίππων, με την προϋπόθεση της τοποθέτησης των κατάλληλων ελαστικών.