Πολλές φορές αναφερόμαστε στη Mercedes G-Class ως «τανκ» λόγω εμφάνισης, δυνατοτήτων και χαρακτήρα. Αυτή της Delta 4×4 άνετα στέκεται δίπλα στην κυριολεκτική ερμηνεία του λήμματος, πατώντας πλέον όχι σε τροχούς αλλά σε ερπύστριες!
Το ειδικά σχεδιασμένο κιτ εξελίχτηκε με βάση τις ανάγκες των χιονισμένων πλαγιών στις Άλπεις, όπου πολλές G-Class παραθερίζουν κάθε χειμώνα ως μέρος του ντεκόρ των πάμπλουτων σαλέ. Ακόμα και ένα αυτοκίνητο τέτοιου επιπέδου μπορεί να ζοριστεί σε τέτοιες συνθήκες, ιδίως όταν ο οδηγός του δεν κατέχει από off roading, οπότε η κατασκευή της Delta 4×4 δεν είναι μόνο για το εφέ. Προκειμένου να χωρέσει βέβαια, απαιτείται η αναβάθμιση της ανάρτησης με κιτ ανύψωσης, που φτάνει την απόσταση από το έδαφος στα 44 εκατοστά (441 χλστ., +200 χάρις στη νέα ανάρτηση)!
Τα φουσκωμένα φτερά είναι απαραίτητα για να μην αλλοιωθεί το παράστημα της σκληροτράχηλης Γερμανίδας, η οποία χρειάζεται ιδιαίτερα σεβαστή ποσότητα χρημάτων για να έρθει στη μορφή που βλέπουμε. Μόνο οι ερπύστριες, τα παρελκόμενά τους και η τοποθέτηση κοστίζει 50.000 ευρώ, συν άλλα τόσα που χρειάστηκαν για την απαραίτητη ομολογκασιόν (και εννοείται μετακυλούν στο κόστος αγοράς). Μέχρι στιγμής είμαστε στις 100.000 ευρώ και ακόμα δεν έχουμε πιάσει αμάξωμα-ανάρτηση. Η τελευταία απαιτεί γύρω στις 19.900 ευρώ, ενώ άλλες 20.000 χρειάζονται για τους νέους προφυλακτήρες, τα φτερά, το bull bar, τη σχάρα οροφής και τη νέα τετράδα τροχών, που τοποθετούνται στη θέση των ερπύστριων όταν η G500 δεν σκάβει στα χιόνια.
Συνολικά, η μετατροπή στοιχίζει γύρω στις 139.900 ευρώ – συν, φυσικά, το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου, που για τη Γερμανία και την G500 τοποθετείται στις 130.200 ευρώ. Η «αρματωσιά» κοινώς κοστίζει όσο όλο το αυτοκίνητο, με τη σούμα να μας φέρνει στις 269.900 ευρώ.