Τη μεταμόσχευση που πολλοί ίσως να έχουν σκεφτεί για το GT86 έκανε πραγματικότητα ένας ιαπωνικός οίκος βελτίωσης, αλλά στο αξέχαστο Corolla AE86. Στο μηχανοστάσιο του οποίου πια, κατοικοεδρεύει ο κινητήρας του Toyota GR Yaris!
Ο Kunihiro Oto άνοιξε την Daddy Motor Works το 2013 και έκτοτε, δεν σταματά να ετοιμάζει μερικά από τα πιο ιδιαίτερα project της ιαπωνικής βελτιωτικής σκηνής. Κι αυτό από μόνο του, λέει πολλά. Το τελευταίο εγχείρημα αφορά την αλλαγή «καρδιάς» στο AE86, με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 120 ίππων να δίνει τη θέση του στον επίσης 1.600άρη, αλλά τρικύλινδρο και τούρμπο G16E-GTS του GR Yaris. Η εργοστασιακή ισχύς αριθμεί 272 ίππους (στην JDM εκδοχή) και 361 Nm, αλλά είναι σίγουρο πως ο Oto έχει «τσιμπήσει» την πίεση προκειμένου να κερδίσει άλογα.
Η τοποθέτηση του καινούργιου μοτέρ αποδείχθηκε πιο εύκολη από ό,τι περίμενε ο Ιάπωνας και το επιτελείο του, καθώς το κύριο ζήτημα του χώρου ήταν ήδη λυμένο. Το μηχανοστάσιο του AE86 έχει αρκετά μεγάλο μέγεθος, παρότι το ίδιο το αυτοκίνητο είναι αρκετά συμπαγές στις διαστάσεις του (περίπου 4,2 μέτρα μήκος, λίγο πάνω από 1,6 μέτρα σε πλάτος). Η χωροταξία επέβαλε τη μετακίνηση της κρεμαγέρας προς τα μπροστά, προκειμένου να πάρει θέση και το νέο κιβώτιο. Το 6άρι χειροκίνητο του GT86 αναλαμβάνει πλέον να μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς, σε συνεργασία με φουλ μπλοκέ διαφορικό.
To «GR AE86» εξελίχτηκε ως drift car, οπότε η έντονη γωνία κάμπερ των εμπρός τροχών αυτομάτως δικαιολογείται. Το ίδιο ισχύει με την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά και τον αγωνιστικό κλωβό που ενισχύει το σασί και φροντίζει για την προστασία του οδηγού. Πίσω από τους 16άρηδες τροχούς συναντάμε φρένα από Nissan Skyline R32, ενώ το γκρι ματ χρώμα και τα γραφικά των αυτοκόλλητων προέρχονται από τη Supra (πολιτική και αγωνιστική αντίστοιχα). Πέντε αυτοκίνητα σε ένα, με άλλα λόγια!