Παρότι το ζητούσαν όλοι, S2000 Type R (S2000R, κατά το NSX-R) η Honda δεν παρουσίασε ποτέ. Το πλησιέστερο που είδαμε σε κάτι τέτοιο, ήταν το περιορισμένης παραγωγής και σήμερα εκλεκτά συλλεκτικό S2000 CR (Club Racer) της αμερικανικής αγοράς. Η Evasive Motorpsorts αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, δημιουργώντας μόνη της το «Τάπερ» S2000!
Ο Αμερικανός βελτιωτής πήρε ένα AP2, έβγαλε τον F22C (2.2λτ. στις Η.Π.Α.) από το μηχανοστάσιο και στη θέση του έβαλε τον K20C1 του απερχόμενου Civic Type R. «Μεταμόσχευση» που μόνο εύκολη δεν ήταν, καθώς έπρεπε να γυρίσουν το μοτέρ κατά το διαμήκη άξονα και να προσαρμόσουν ανάλογα το σύστημα μετάδοσης, προκειμένου η ισχύς να καταλήξει στους πίσω τροχούς. Μόνο από αυτή την αλλαγή, το S2000 πήρε 60 άλογα και 180 Nm: από 242 ίππους και 226 Nm, έφτασε στα 306 άλογα και τα 400 Nm (πάντα βάσει του αμερικανικών προδιαγραφών Civic Type R FK8).
Άπαξ και μιλάμε για Honda με κόκκινο «H» και σήματα Type R, οι βελτιώσεις δεν θα μπορούσαν να μην περιλαμβάνουν πλαίσιο, σασί και αναρτήσεις. Το σασί έχει ενισχυθεί, η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, τα φρένα της Brembo με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, το μπλοκέ διαφορικό καινούργιο και τα ελαστικά ημισλικ, ενώ τη διαχείριση της δύναμης αναλαμβάνει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο του S2000.
Εμφανισιακά τώρα, εντός και εκτός, το S2000R στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και των προσδοκιών που δημιουργεί το «R» στην ονομασία. Το λευκό Championship White είναι η αυτονόητη επιλογή για αμάξωμα και 18άρες ζάντες, όπως και οι κόκκινες επενδύσεις στην καμπίνα – με πρωταγωνιστές, φυσικά, τα μπάκετ της Recaro. Το τιμόνι θυμίζει NSX-R, ενώ το ψηφιακό πολυόργανο προέρχεται από τη MoTec και υπενθυμίζει τον track day friendly χαρακτήρα της κατασκευής, όπως φανερώνει και η αεροτομή πίσω.
Το αυτοκίνητο προς το παρόν είναι πρωτότυπο, αλλά αν υπάρξει ζήτηση η Evasive Motorsports δηλώνει πως θα διαθέσει κανονικά το S2000R, με δυο επιλογές: είτε εξαρχής, ως ολόκληρο αυτοκίνητο, είτε ως πακέτο βελτίωσης σε υπάρχοντα S2K.