Η Porsche Carrera GT είναι διαβόητη για τις απαιτήσεις που έχει από τον οδηγό της, προκειμένου να κινηθεί όπως της αρμόζει. Ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών, που έφερνε στα όρια τους μέχρι θρύλους του WRC, από την παρανοϊκή εποχή του Group B κιόλας. Το τετακέ που εισέπραξε ο Walter Rohrl, ίσως το πιο χαρακτηριστικό πλάνο όλων – το οποίο δεν υπάρχει καν πια στο YouTube. Ο Γερμανός είχε δηλώσει παλιότερα πως φοβήθηκε ουκ ολίγες φορές όταν οδηγούσε την Carrera GT, φτάνοντας στο σημείο να προτείνει την τοποθέτηση traction control (σύσταση που δεν εισακούστηκε), ενώ ένας πρώην διευθυντής της Porsche έκανε λόγο για το πιο επικίνδυνο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Το χειρότερο περιστατικό που συνδέθηκε με την Carrera GT (δίχως να φταίει το γερμανικό supercar, όπως αποδείχτηκε), ήταν φυσικά ο θάνατος του Paul Walker. Γενικότερα, το τελευταίο αμιγώς ατμοσφαιρικό υπεραυτοκίνητο του Τσουφενχάουζεν είναι αυτό που λέμε «σκοτώστρα». Κι αυτό, όταν λειτουργούν τα πάντα στην εντέλεια. Επειδή η Porsche δεν θέλει να αντιμετωπίσει τις νομικές συνέπειες από το τι θα μπορούσε να συμβεί αν, για παράδειγμα, κατέρρεε η ανάρτηση σε κάποια Carrera GT, προχώρησε στην ανάκληση σχεδόν όλων όσες έχουν πουληθεί στη Βόρειο Αμερική.
Συγκεκριμένα, 489 από τις 675 Carrera GT που έχουν ταξινομηθεί σε Καναδά και Η.Π.Α. θα πρέπει να επισκεφθούν εξουσιοδοτημένα συνεργεία, προκειμένου να αντικατασταθούν οι σφαιρικοί σύνδεσμοι των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης. Ανταλλακτικό που δεν υπάρχει σε στοκ και ο Γερμανός κατασκευαστής θα πρέπει να παραγγείλει εκ νέου, ούτως ώστε να γίνουν οι προληπτικές επισκευές. Οι συγκεκριμένοι σύνδεσμοι παρουσιάζουν μειωμένη αντοχή στη διάβρωση όταν εκτίθενται σε αλάτι, κάτι που επηρεάζει τη δομική τους ακεραιότητα σε βάθος χρόνου και ενδέχεται να οδηγήσει σε κατάρρευση της ανάρτησης. Περιστατικό ατυχήματος ή βλάβης δεν έχει σημειωθεί, αλλά οι Γερμανοί -πολύ σωστά- προσέχουν για να έχουν.