Η Tesla συνεχίζει να επιμένει στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, αλλά και να μαστίζεται από αυτά, ακόμα και μετά το λανσάρισμα της λειτουργίας Full Self-Driving Beta. Τη βελτιωμένη εκδοχή του Autopilot, με άλλα λόγια, που περιλαμβάνει περισσότερους αισθητήρες και πιο έξυπνο λογισμικό.
Τα προβλήματα, ωστόσο, παραμένουν. Ειδήσεις με ατυχήματα, ακόμα και δυστυχήματα, που προκαλούνται από ανεξέλεγκτα Tesla σε κατάσταση αυτόνομης οδήγησης έρχονται σχεδόν καθημερινά, το ίδιο και μαρτυρίες κατόχων για δυσλειτουργίες του συστήματος. Ο NHTSA αποφάσισε να λάβει μέτρα, ανακοινώνοντας την Πέμπτη ένα εκτενές πρόγραμμα ανάκλησης 362.758 οχημάτων στις Η.Π.Α. που περιλαμβάνει όλη την γκάμα. Συγκεκριμένα, όλα τα Model 3 χρονολογίας 2017-2023, Model Y χρονολογίας 2020-2023, Model S χρονολογίας 2016-2023 και Model Y ίδιου διαστήματος (’16-’23), που έχουν ή είναι προγραμματισμένο να αναβαθμιστούν σε Full Self-Driving Beta.
Όπως αναφέρει η επιστολή που εστάλη στους κατόχους των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων, «το σύστημα FSD Beta μπορεί να οδηγήσει σε ανασφαλή συμπεριφορά του οχήματος σε διασταυρώσεις, πηγαίνοντας ευθεία ενώ βρίσκεται σε διαδικασία πραγματοποίησης στροφής, να εισέλθει σε αυτή χωρίς να σταματήσει πλήρως ενώ υπάρχει πινακίδα «STOP, ή να προχωρήσει σε διασταύρωση κατά τη διάρκεια σταθερού κίτρινου σηματοδότη χωρίς τη δέουσα προσοχή. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να ανταποκρίνεται ανεπαρκώς στις αλλαγές στα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας ή να μην λαμβάνει επαρκώς υπόψη την προσαρμογή της ταχύτητας του οχήματος από τον οδηγό ώστε να υπερβαίνει την αναγραφόμενη ταχύτητα όρια».