Έχουμε συνηθίσει να ακούμε για ανακλήσεις Ferrari, αλλά σε θέματα που άπτονται των δυναμικών χαρακτηριστικών. Κινητήρες και φρένα απασχολούν κατά καιρούς το Μαρανέλο, που αναγκάζεται να εκδίδει προγράμματα ανάκλησης για διάφορα μοντέλα του. Το να φωνάξει στα συνεργεία το κορυφαίο του, όμως, για πρόβλημα με τα παιδικά καθίσματα, συνιστά πρωτοτυπία.
Το ζήτημα εντοπίστηκε από το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) και αφορά 13 SF90 Stradale, όλες στις Η.Π.Α. Οι Αμερικανοί ανίχνευσαν μια δυνητική δυσλειτουργία στην ανάπτυξη του αερόσακου συνοδηγού, ο οποίος σε περίπτωση σύγκρουσης και παρουσίας παιδικού καθίσματος μπορεί να το χτυπήσει κατά την ενεργοποίησή του. Προς το παρόν δεν έχει αναφερθεί το παραμικρό, αλλά καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για θέμα ύψιστης προτεραιότητας αναφορικά με την ασφάλεια.
Συγκεκριμένα, η ανορθογραφία εντοπίζεται στο μέγεθος του καθίσματος. Η διαμόρφωση του εδράνου φέρνει πιο κοντά το παιδικό κάθισμα από όσο επιτρέπεται, βάζοντάς το -ανάλογα το μέγεθος και το μοντέλο- στο «βεληνεκές» του αερόσακου, αν αυτός ανοίξει (σημειωτέον, δεν ρυθμίζεται ούτε αυτό ούτε του οδηγού, καθότι βιδωμένα στο σασί). Περισσότερο επηρεάζονται οι Stradale χρονολογίας 2021-2023, με κάποιες Spider του 2022 να ολοκληρώνουν τη 13άδα της ανάκλησης. Η Ferrari θα αντικαταστήσει το κάθισμα με μεγαλύτερο (XL αντί για το τρέχον Μ), κάνοντας παράλληλα όλους τους απαραίτητους ελέγχους στα σημεία έδρασης.