H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda 2 (DE), BT-50 (UN), Mazda 6 (GH), CX-7 (ER), RX-8 (SE) και CX-9 (TB. To CX-9 δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ελλάδα).
Η ανάκληση αφορά σε 17.920 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:
Mazda 2 (DE)
- JMZ DE**** ** 100018 – 530770, 19 Ιουλίου 2007 – 3 Νοεμβρίου 2014
- JM7 DE**** ** 100016 – 288037, 20 Ιουνίου 2007 – 8 Αυγούστου 2014
Mazda 6 (GH)
- MZ GH**** ** 100113 – 264069, 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
- JM7 GH**** ** 113633 – 136255, 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009
RX-8 (SE)
- JMZ GH**** ** 100113 – 264069, 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
- JM7 GH**** ** 113633 – 136255, 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009
CX-7 (ER)
- JMZ ER**** ** 100039 – 134185, 1 Ιανουαρίου 2007 – 12 Ιουνίου 2009
- JM3 ER2939 70 101186, 4 Απριλίου 2006
- JM3 ER2932 70 101188, 4 Απριλίου 2006
CX-9 (TB)
- JMZ TB**** ** 100001 – 300987, 25 Ιουνίου 2008 – 9 Αυγούστου 2012
- JM7 TB**** ** 100067 – 303496, 20 Σεπτεμβρίου 2007 – 12 Ιανουαρίου 2011
- JM3TB38A680138196, 29 Οκτωβρίου 2007
BT-50 (UN)
- MM7 UN**** ** 620551 – 898453, 16 Νοεμβρίου 2006 – 22 Μαρτίου 2011
- WF0 LM**** ** 624623 – 850445, 17 Οκτωβρίου 2006 – 28 Ιανουαρίου 2010
- WF0 UM**** ** 619712 – 857896, 14 Σεπτεμβρίου 2006 – 19 Μαρτίου 2010
Στα συγκεκριμένα οχήματα, η συνεχιζόμενη έκθεση σε υψηλά επίπεδα απόλυτης υγρασίας μπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του μετωπικού αερόσακου συνοδηγού τότε μπορεί να μη γίνει αποτελεσματική ανάπτυξη των αερόσακων και οι πυροκροτητές να θρυμματιστούν και τα θραύσματα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήματος, με αποτέλεσμα σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.
Δείτε ακόμα: Ανάκληση σε 14.428 Toyota Aygo στην Ελλάδα
Μέχρι στιγμής στη Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Διαβάστε επίσης: «Αίλουρος» το Mazda MX-5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το ∆ίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα mazda-gr.com