Σε όλους αρέσει να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα και να κάνουν ταξίδια, για να ξεκουραστούν και να γεμίσουν τις «μπαταρίες» τους. Από σύντομες αποδράσεις 2-3 ημερών έως πολυήμερες, μακριά από τις όποιες υποχρεώσεις και τις πολύβουες πόλεις. Βέβαια για να γίνει μια εξόρμηση με άνεση και οικονομία στις μέρες μας, θα πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο αυτοκίνητο.
Ιδανική και ολοκαίνουργια πρόταση αγοράς που καλύπτει όλες αυτές τις ανάγκες -και όχι μόνο, δίχως όμως να στοιχίζει ένα πακτωλό χρημάτων, είναι το Dacia Jogger. Το νέο μικρομεσαίο Crossover αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία και προσφέρει τον τέλειο συνδυασμό τιμής, χώρων και κόστους σε καύσιμο, στην έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG).
Οι τιμές του ξεκινούν από τις 18.880 ευρώ στη βασική έκδοση Essential, όμως από πλευράς εξοπλισμού το αμέσως επόμενο Comfort στις 21.280 ευρώ είναι σε θέση να καλύψει άπαντες. Συγκεκριμένα ενσωματώνει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, φώτα Full LED, οθόνη 8 ιντσών, προβολείς ομίχλης, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρες φωτός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων. Πρόσθετη αξία δίνουν ακόμα τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης (ή 100.000 χλμ.).
Το σχεδιασμένο για αποδράσεις Jogger ξεχωρίζει αμέσως για την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), τα προστατευτικά τμήματα στους θόλους των τροχών, μασπιέ και προφυλακτήρες και τις μπάρες οροφής. Αυτές είναι αρθρωτές, που σημαίνει ότι με απλές κινήσεις μπορούν να τοποθετηθούν κάθετα, σαν σχάρα.
Το Jogger φαίνεται αμέσως ότι βασίζεται στο πολύ επιτυχημένο εμπορικά Sandero Stepway, ωστόσο από αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο σε μήκος, ύψος και μεταξόνιο (4.547, 1.674 και 2.897 χλστ. αντίστοιχα). Χαρακτηριστικό που έχει συμβάλλει στους πάρα πολύ άνετους χώρους, τόσο για τους έως 7 επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές. Το πορτ μπαγκάζ με τα 708 λίτρα (5θέσια έκδοση) χωράει κυριολεκτικά τα πάντα. Πρόσθετα την πρακτικότητα απογειώνουν οι αποσπώμενες δύο πίσω θέσεις της τρίτης σειράς, καθώς και ο μηχανισμός ανατροπής των καθισμάτων της δεύτερης σειράς.
Καρδιά του Dacia Jogger αποτελεί ο γνωστός 1.0 TCe LPG κινητήρας με ισχύ 100 ίππων και 170 Nm ροπής όταν χρησιμοποιεί υγραέριο, ή 91 PS και 160 Nm με βενζίνη. Με το LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής (13,0 δλ. και 172 χλμ./ώρα με τη βενζίνη). Η Dacia ανακοινώνει κατανάλωση υγραερίου στα 7,6 λτ./100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με λίγο πιο πάνω από 8€/100 χλμ. (με μέση τιμή LPG 1,081€/λτ.). Με τη βενζίνη η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ., όμως το κόστος ξεπερνά τα 14€/100 χλμ. (με τιμή βενζίνης 2,394€/λτ.). Ένα ακόμα ατού του Jogger LPG, αποτελεί το γεγονός ότι κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας, λόγω του εργοστασιακού συστήματος υγραερίου.