Τα SUV είναι τόσα πολλά πλέον και γίνονται ακόμα περισσότερα όταν προστεθούν οι εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων, που δημιουργείται ένα χάος. Όταν ειδικά ένας ενδιαφερόμενος είναι και λίγο αναποφάσιστος, τότε μπορεί που εύκολα να έρθει σε αδιέξοδο και να μπερδευτεί. Αναμφίβολα ένα από τα βασικά κριτήρια επιλογής είναι η τιμή, μαζί με τον εξοπλισμό, τον σχεδιασμό, τους χώρους τον κινητήρα κ.λπ.
VW Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG Life με 25.100 ευρώ
Με βάση τα νέα δεδομένα τιμών, ένα budget της τάξεως των 25.000 ευρώ για καινούργιο SUV, το οποίο θα είναι σε θέση να καλύψει εύκολα τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας είναι βασικό ποσό. Εάν στα ζητούμενα προστεθεί το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με κουπέ σχεδιασμό, τότε η λύση είναι ουσιαστικά μία: Το VW Taigo. Στην αρχική του έκδοση 1.0 TSI 110 PS DSG Life στοιχίζει από 22.100 ευρώ, όμως όσοι θέλουν περισσότερη ισχύ και την ευκολία του αυτόματο κιβωτίου θα πάνε στο αμέσως επόμενο μοντέλο, το 1.0 TSI 110 PS DSG Life στις 25.100 ευρώ. Σχετικά με τον εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής:
- 7 αερόσακοι
- Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
- Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
- Αισθητήρας φωτός
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 8 ιντσών
- Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών Κλιματισμός
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Ξεχωριστό εξωτερικά – πληρέστατο εσωτερικά
Το VW Taigo είναι το μοναδικό μικρό κουπέ SUV, το οποίο διαφοροποιείται σημαντικά τόσο από το T-Cross, όσο και από το T-Roc. Το Taigo φτάνει στα 4.266 χλστ. σε μήκος την ώρα που το Τ-Cross φτάνει τα 4.108 χλστ. και το T-Roc τα 4.234 χλστ. Ολόκληρο το αμάξωμά του διαθέτει σπορτίφ αισθητική, ενώ περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το πίσω άκρο του, όπου η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος, μαζί με την κλίση της τρίτης κολώνας, χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα δυναμικό προφίλ.
Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι γνώριμη αφού το ταμπλό και οι περισσότερες επιμέρους επιφάνειες προέρχονται από το Polo. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία για τα δεδομένα των μικρών SUV, τόσο σε υλικά (μαλακό πλαστικό σε όλο το ταμπλό), όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκονται και οι δύο ψηφιακές οθόνες των 8 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. To Taigo έχει ένα ακόμα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Αυτό των πολύ άνετων χώρων για όλους τους επιβάτες, καθώς και το κορυφαίο για B-SUV πορτ μπαγκάζ των 440 λίτρων.
Πολύ καλά χαρακτηριστικά στο δρόμο
Τα θετικά γνωρίσματα του Taigo συνεχίζονται και στο δρόμο, όπου το αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση μικρομεσαίου SUV και όχι μικρού. Καταρχήν το πετυχημένο «δίδυμο» του 1.0 TSI 110 PS με το 7άρι DSG ταιριάζει κατάλληλα στο αμάξωμα των 1.261 κιλών, προσφέροντάς του σβέλτες επιδόσεις, κάθε φορά που ο οδηγός θα πιέσει το δεξί πεντάλ. Η ροπή είναι παρούσα από τις 1.700 σ.α.λ., έχοντας και τις γρήγορες αντιδράσεις του λογισμικού του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το Taigo μαζεύει χιλιόμετρα με άνεση και ομαλότητα, κρατώντας τα επίπεδα θορύβου από το μοτέρ χαμηλά (130 χλμ./ώρα με 2.800 σ.α.λ.).
Το Taigo είναι σφιχτό, όχι όμως σκληρό. Η προσλαμβάνουσα αίσθηση είναι αυτή της απορρόφησης πλείστων όσων ανωμαλιών, ακόμα και από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Το μικρό κουπέ SUV της VW στρίβει και φρενάρει πολύ καλά, δεν βγάζει μούτρα, αλλά ούτε βάζει την ουρά στο παιχνίδι. Επίσης, το τιμόνι διακρίνεται για το πολύ καλό του βάρος και την επάρκεια πληροφοριών για τα δρώμενα του εμπρός μέρους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ταχύτητες | DSG7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/- |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.000-3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 191 |
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) | 8,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 133 |
Βάρος (κιλά) | 1.261 |
*Κατανάλωση δοκιμής |