Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων έχει κατακλυστεί από κάθε τύπου SUV, τα οποία δίνουν σκληρή μάχη για να κερδίσουν το κοινό. Το καθένα παρατάσσει τα δικά του προσόντα για να γίνει πιο θελκτικό και να αποτελέσει την τελική επιλογή. Ανάμεσα σε αυτά και ειδικά στη δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα, αυτή των μικρών SUV, λανσαρίστηκε πρόσφατα ένα μοντέλο που έχει κάτι το μοναδικό.
Πρόκειται για το πρώτο μικρό Coupe SUV, το ολοκαίνουργιο και στιλάτο VW Taigo. Αρχικό του γνώρισμα που τραβάει το ενδιαφέρον, δεν είναι άλλο από το δυναμικό του παρουσιαστικό, με το ξεχωριστό πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Αυτό καταλήγει σε μια έντονα καμπύλη οροφή, εν συνεχεία στο κεκλιμένο παρμπρίζ και κατόπιν στο υπερυψωμένο άκρο, όπου ενσωματώνονται τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα. Σπορτίφ είναι και το εμπρός μέρος του με τα αιχμηρά LED φώτα, τη μεγάλη μάσκα, τον ευμεγέθη αεραγωγό και το ανάγλυφο καπό. Πρόσθετα, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα, οι ασημί προσθήκες σαν ποδιές και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενισχύουν το εκτός δρόμου προφίλ του.
Περνώντας στο εσωτερικό, η συνολική εικόνα είναι γνώριμη, για το λόγο ότι το ταμπλό προέρχεται αυτούσιο από του ανανεωμένου VW Polo. Γεγονός αν μη τι άλλο θετικό, γιατί αποτελείται ολόκληρο από μαλακά υλικά, με στιβαρή συναρμογή και προσεγμένο στη λεπτομέρεια διάκοσμο. Επιπλέον, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8 ιντσών και η οθόνη αφής των 8 ιντσών ενισχύουν το κομμάτι της τεχνολογίας. Με μήκος αμαξώματος στα 4.266 χλστ., το Taigo τοποθετείται στο άνω άκρο των B-SUV. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους, αφού τέσσερις επιβάτες θα βρουν τη βολή τους δίχως προβληματισμούς. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 440 λίτρων, τιμή εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Πέρα από την πολύ καλή κατασκευή και την ευρυχωρία του, το Taigo από την έκδοση Life των 21.600 ευρώ είναι εξοπλισμένο με τα πάντα. Ξεκινάμε με 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη infotainment 8 ιντσών και κλιματισμό Climatic. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω και 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου.
Σε αυτά τα χρήματα διατίθεται το Taigo με τον γνωστό 3κύλινδρο turbo 1.0 TSI κινητήρα, απόδοσης 95 ίππων και 175 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Σε συνεργασία με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το Coupe B-SUV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και φτάνει τα 183 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Η VW ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στα θετικά γνωρίσματα του αυτοκινήτου ανήκει και η αίσθηση που πιστοποιείται μέσω της οδηγικής εμπειρίας, η οποία πράγματι θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, όσο κλισέ κι αν ακούγεται.