Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι σε θέση να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες των σύγχρονων και απαιτητικών καταναλωτών και ειδικά τα SUV, τα οποία συνεχώς αυξάνονται σε μοντέλα και πωλήσεις. Τα πιο ψηλά αμαξώματά τους σε σχέση με τα κλασικά 5θυρα χάτσμπακ, λειτουργούν θετικά ως προς τους χώρους και την πρακτικότητα, ενώ η πιο ψηλή θέση οδήγησης αυξάνει το αίσθημα της ασφάλειας και την ορατότητα.
Για όσους αγοραστές μαζί με τα παραπάνω χαρακτηριστικά αναζητούν και σπορτίφ στοιχεία στον σχεδιασμό και σε οδηγικά χαρακτηριστικά, συνδυασμένα με ένα αποδοτικό κινητήρα, τότε το Ford Puma θα τους καλύψει σε όλους τους τομείς. Παρότι SUV, το σχήμα του αμαξώματος είναι ιδιαίτερα δυναμικό, με πολλές καμπύλες, γεωμετρικά σήματα και κεκλιμένη γραμμή οροφής, προκειμένου να παραπέμπει σε κουπέ. Την «αγριεμένη» του εμφάνιση στην έκδοση ST Line τονίζουν ακόμα εξωτερικά οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, οι σπορ προφυλακτήρες με το διαχύτη πίσω και η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Υπέρπληρες εσωτερικό
Το Puma 1.0 λτ. EcoBoost 125 PS mHEV ST Line προσφέρεται στην τιμή των 21.252 ευρώ και «σφύζει» από εξοπλισμό. Διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω κ.λπ. Επιπλέον, ανάλογα με το προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) αλλάζει το φόντο του πίνακα οργάνων, όπως και ο τρόπος που λειτουργεί το γκάζι και το τιμόνι. Πρόσθετα, στο ST Line το δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, οι κόκκινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και επενδύσεις στις πόρτες, καθώς και η μαύρη οροφή, εντείνουν τις σπορτίφ καταβολές του Puma. Μαζί με όλα αυτά προσθέστε την πολύ καλή ποιότητα, τους αρκετά ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 465 λίτρων (μαζί με το MegaBox των 80 λτ. κάτω από το δάπεδο).
Ιδανικό «πάντρεμα» κινητήρα και οδικής συμπεριφοράς
Ο βελτιωμένος 1.0 λτ. EcoBoost με το ήπιο υβριδικό υβριδικό σύστημα (mHEV) συνδυάζει ακόμα καλύτερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2, οι οποίες δεν διαφέρουν κατά πολύ έναντι εντός ντίζελ. Οι 125 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ., τα 210 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και το mHEV χαρίζουν στο κόμπακτ SUV εντυπωσιακό τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, συν δυνατές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα). Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 126 γρ./χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες, το Puma παραμένει ολιγαρκές σε καύσιμο, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ. Το Puma αμέσως κερδίζει τον οδηγό του και με τον τρόπο που πατάει το αυτοκίνητο. Στιβαρό πλαίσιο, εξαιρετική αίσθηση από τα χειριστήρια (τιμόνι, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων) και σφιχτή αλλά όχι κουραστική ανάρτηση, συνθέτουν ένα από τα πιο ευχάριστα στο δρόμο κόμπακτ SUV.