Κάθε αγοραστής εξετάζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο από πολλές πλευρές και επιθυμεί τα λεφτά που θα δαπανήσει να έχουν το καλύτερο δυνατό αντίκρισμα. Άλλωστε με αυτό θα περάσει αρκετά χρόνια καθημερινής συμβίωσης και θα διανύσει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Οπότε θα πρέπει να είναι άνετο, να στοιχίζει λίγα λεφτά σε καύσιμο και να καλύπτεται από πολυετείς εγγυήσεις για παν ενδεχόμενο. Χαρακτηριστικά που μαζί με άλλα στοιχεία προσφέρει απλόχερα το νέο Dacia Sandero 1.0 TCe 100 LPG.
Καταρχήν πρόκειται για ένα Crossover «πολυεργαλείο» γιατί συνδυάζει πολλά στοιχεία σε ένα οικονομικό αυτοκίνητο που κοστίζει από 19.270 ευρώ. Είναι ευέλικτο, όμορφο, ευρύχωρο, πάει εκτός δρόμου και διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου, ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία (Teoren Motors) κάνει δώρο 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Πρόσθετα καλύπτεται με 3 χρόνια οδική βοήθεια και 6 χρόνια εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας. Κοινώς το κέδρος για τον πελάτη είναι ακόμα μεγαλύτερο, συν του ότι κάνει άμεση απόσβεση των χρημάτων που έδωσε από τη χρήση του υγραερίου.
Ο κινητήρας 1.0 TCe με τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής (με τη χρήση LPG) καίει σε πραγματικές συνθήκες 8,5 λτ./100 χλμ. Στο ταμείο αυτό συνεπάγεται κόστος της τάξεως των 7 ευρώ/100 χιλιόμετρα (με μέση τιμή LPG 0,842€/λτ.). Συγκριτικά ένα μικρό αυτοκίνητο βενζίνης (ή mild hybrid) με κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ. και τιμή 95άρας βενζίνης στα 1,958€/100 χλμ. κοστίζει τα διπλά, δηλαδή 14 ευρώ/100 χλμ. Επομένως στα 1.000 χιλιόμετρα ο οδηγός του Sandero Stepway LPG έχει εξοικονομήσει 70 ευρώ, ενώ θεωρητικά σε ετήσια βάση με 15.000 χλμ. το κέρδος φτάνει τα 1.050 ευρώ! Πέρα από την μεγάλη οικονομία που εξασφαλίζει η χρήση υγραερίου στο Sandero Stepway, προσφέρει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.) και εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα. Επίσης, το μοτέρ αυτό δεν περνάει στο εσωτερικό ενοχλητικούς θορύβους ή δονήσεις και λειτουργεί σε χαμηλές στροφές στο ταξίδι (130 χλμ./ώρα με 2.800 σ.α.λ.).
Το μικρό Crossover κερδίζει τις εντυπώσεις και με το κομψό και περιπετειώδες αμάξωμά του. Το εκτός δρόμου στιλ του τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, οι ράγες οροφής και οι ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες. Σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 201 χιλιοστών (πιο ψηλό από μικρά SUV), ο οδηγός του Sandero Stepway μπορεί να κινηθεί σαφώς πιο εύκολα εκτός δρόμου από ένα κλασικό χάτσμπακ, αφού είναι πιο ψηλό κατά 40-50 χιλιοστά (π.χ. (162 χλστ. στο Sandero Streetway).
Οι ανέσεις που παρέχει στους επιβάτες του, είναι ένα ακόμα προσόν του ρουμάνικου Crossover με την τεχνολογία της μητρικής Renault. Οι αναρτήσεις του είναι κατάλληλα ρυθμισμένες για περνούν με ποιοτικό τρόπο πάνω από λακκούβες, μπαλώματα, ρωγμές και λοιπές ανωμαλίες των δρόμων, δίχως όμως το αυτοκίνητο να δίνει την εντύπωση ότι είναι χαλαρό ή να πλέει. Αυξημένες είναι οι ανέσεις και από πλευράς χώρων, αφού παρά τα 4,1 μέτρα μήκους του, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει χωρίς δυσκολία τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα του Sandero Stepway LPG με το αρκετό πλάτος, αέρα για τα πόδια και ωφέλιμο ύψος μπορούν να κάτσουν ακόμα και τρία άτομα κανονικού αναστήματος. Όσο για το χώρο αποσκευών των 410 λίτρων είναι μεγαλύτερος ακόμα και από μικρομεσαίων χάτσμπακ.