Οι ημέρες των ολιγοήμερων διακοπών του Πάσχα είναι πλέον πολύ κοντά και πολύς κόσμος ετοιμάζεται να φύγει μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Τα χωριά θα γεμίσουν ξανά με ζωή και ευχάριστες ευωδίες την Κυριακή του Πάσχα, από κάθε λογής ψητά που θα γυρίζουν στις σούβλες ή έστω θα είναι απλωμένα στη σχάρα.
Όσοι πρόκειται να μεταφέρουν φίλους ή την οικογένεια μαζί με τις αποσκευές τους, θα πρέπει να έχουν και τον ανάλογο χώρο. Διαφορετικά κάποια πράγματα θα στριμωχτούν μαζί με τους πίσω επιβάτες ή θα μείνουν στο σπίτι. Λύση στο στρίμωγμα για όποτε χρειαστούν «μεταφορές» δίνει ένα νέο και οικονομικό σε τιμή και κόστος κατανάλωσης μικρομεσαίο Crossover, το οποίο δεν «χορταίνει» να φορτώνεται με επιβάτες και αποσκευές. Ο λόγος για το Dacia Jogger με 5 ή 7 θέσεις και το δημοφιλή κινητήρα διπλού καυσίμου 1.0 TCe 100 LPG.
Χωράει όλους και τα πάντα
Με μήκος 4,55 μέτρα και πολύ μακρύ μεταξόνιο 2,9 μέτρων, το Dacia Jogger είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της αγοράς, σε αυτήν την κατηγορία μεγέθους. Στο κάθισμα της μεσαίας σειράς θα φιλοξενηθούν ακόμα και ψηλοί χωρίς να ακουμπά το κεφάλι στην οροφή ή τα πόδια στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, ενώ χάρη στο μεγάλο ωφέλιμο πλάτος των 1.410 χιλιοστών χωράνε εύκολα τρία άτομα. Στην 7θέσια έκδοση υπάρχουν άλλα δύο πλήρως ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα όπου μετακινούνται επιβάτες με ύψος κοντά στα 1,7 μέτρα. Στην 5θέσια έκδοση, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 708 λίτρα, στην 7θέσια είναι 160 λίτρα, ή 565 λίτρα με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα. Όταν πέσουν όλα, τότε η συνολική χωρητικότητα φτάνει τα 2.094 λίτρα.
Όσο για το ολικό μήκος φόρτωσης, από την πίσω πόρτα μέχρι την πλάτη των εμπρός καθισμάτων αγγίζει τα 2 μέτρα! Κοινώς -για να είμαστε και στο Πασχαλινό εορταστικό πνεύμα της πολυαναμενόμενης Κυριακής, μια κλασική στρογγυλή σούβλα για αρνί μήκους 1,7 μέτρων χωράει άνετα, χωρίς να χρειαστεί να πέσει κάποιο κάθισμα. Άλλωστε μπορεί να περάσει ανάμεσα από το διαιρούμενο κάθισμα της μεσαίας σειράς. Έτσι θα χωρέσουν όλες οι αποσκευές, 5 επιβάτες άνετα, 6 με αρκετά πράγματα ή 7 με τα πολύ απαραίτητα. Σίγουρα θα πείτε ότι κανείς δεν θα αγοράσει αυτοκίνητο με κριτήριο τη… σούβλα, όμως στην περίπτωση του Jogger ο κάθε οδηγός θα το λατρέψει για τις μεταφορικές του δυνατότητες και την πρακτικότητα.
Κινητήρας με σθένος και χαμηλό κόστος με LPG
Ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.0 TCe των 100 ίππων και 170 Nm ροπής (με τη χρήση του LPG), πιθανώς να φαντάζει λίγος για ένα τέτοιο αμάξωμα, ειδικά από την στιγμή που προορίζεται και για φόρτωμα. Ωστόσο το γεμάτο τράβηγμα του μοτέρ από τις χαμηλές στροφές έως τις μεσαίες σε συνδυασμό με το πολύ καλής κλιμάκωσης κιβώτιο ταχυτήτων εξαφανίζουν τους όποιους ενδοιασμούς. Δεν φτιάχτηκε για όσους κυνηγάνε τα δευτερόλεπτα στις εκκινήσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ.), όμως νωχελικό ή ράθυμο δεν είναι σε καμία περίπτωση. Επίσης, με πραγματική μεικτή κατανάλωση LPG στα 9,8 λτ./100 χλμ., σημαίνει ότι «καίει» λιγότερο από 10 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Συν του ότι οι αναρτήσεις του φιλτράρουν ιδανικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ τα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να πατάει εύκολα και εκτός της ασφάλτου.
Dacia Jogger με τιμή από 23.930 ευρώ
Το νέο Dacia Jogger (ξεχωρίζει από τα καινούρια σήματα) δεν πωλείται πλέον στην πολύ βασική έκδοση και ξεκινά από την αρκετά καλά εξοπλισμένη Expression στην τιμή των 23.930 ευρώ (από 25.180 ευρώ το 7θέσιο). Στάνταρ διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Φώτα Full LED
- Προβολείς ομίχλης
- Infotainment με οθόνη 8 ιντσών
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων
- Cruise control
- Αισθητήρες φωτός και βροχής