Περιπτωσάρα το Dacia Bigster με τέτοια τιμή

  • Dacia Bigster 1.2 140 (1)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (32)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (36)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (34)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (40)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (29)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (15)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (27)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (26)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (20)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (19)
  • Dacia Bigster 1.2 140 (11)
  • All-new-Dacia-Bigster-boot
  • All-new-Dacia-Bigster-boot-1
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-40.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Dacia-Bigster-1.2-140-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/All-new-Dacia-Bigster-boot.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/All-new-Dacia-Bigster-boot-1.jpg

H Dacia διακρίνεται διαχρονικά για το άριστο value for money που προσφέρουν τα μοντέλα της, όπως γίνεται και με τη σύγχρονη γκάμα της. Αυτή ενισχύθηκε με το λανσάρισμα του πιο μεγάλου SUV Bigster, το οποίο βασίζεται με στο Duster, όμως είναι αισθητά μακρύτερο, πιο πλούσια εξοπλισμένο και εφοδιασμένο με πιο αποδοτικά μηχανικά σύνολα. Παρόλα αυτά παραμένει εξαιρετικά προσιτό, αφού η τιμή του είναι πολύ χαμηλότερη από κάθε άλλο SUV με τέτοιους χώρους και μήκος που αγγίζει τα 4,6 μέτρα.

Συγκεκριμένα το Dacia Bigster essential mild hybrid 140 εκκινεί από τις 23.800 ευρώ, ενώ μπορεί να αποκτηθεί με 199 ευρώ το μήνα μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος. Ενδεικτικά, το ποσό αυτό της δόσης βγαίνει για ποσό δανείου 14.436 ευρώ, με σταθερό επιτόκιο 7,5%, διάρκεια 48 μήνες και τελευταία μεγάλη δόση 8.568 ευρώ. Φυσικά, από εκεί και πέρα ο πελάτης μπορεί να επιλέξει διαφορετική προκαταβολή και διάρκεια, ανάλογα με το τι τον εξυπηρετεί καλύτερα. Εν αντιθέσει με το Duster το οποίο στη βασική του έκδοση έχει κάποιες ελλείψεις (π.χ. infotainment), το Bigster είναι πιο πλήρες. Περιλαμβάνει πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, οθόνη αφής πολυμέσων 10,1 ιντσών, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες φώτων, μηχανικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και 17άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/65. Επίσης κάθε νέο Bigster (και Dacia γενικότερα) καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Η ομοιότητα του Bigster με το Duster είναι οφθαλμοφανής, αν και με μια πιο προσεκτική ματιά θα δει κανείς τις διαφορές στον εμπρός προφυλακτήρα, στη μάσκα, στο διακοσμητικό των εμπρός θυρών και στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ. Το Bigster έχει μήκος 4.570 χλστ. (+227 χλστ. από το Duster), πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.662/1.712 χλστ. με μπάρες οροφής και μεταξόνιο 2.702 χλστ. Ο θάλαμος των επιβατών είναι ίδιος με του Duster, ωστόσο οι περισσότεροι πόντοι σε μήκος και μεταξόνιο εξασφαλίζουν ακόμα μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των επιβατών και πορτ μπαγκάζ 648 λίτρων με τον εφεδρικό τροχό. Στο πίσω κάθισμα έχει χορταστική «άπλα» τόσο για τα πόδια, όσο και για το άνω άκρο (κεφάλι-ώμους), ενώ με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 2002 λίτρα έως την οροφή.

Ο νέος 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Miller και συνεργάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V με μπαταρία 0,84 kWh, είναι επαρκέστατος για το Bigster των 1.439 κιλών. Οι 140 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και τα 230 Nm στις 2.100 σ.α.λ. περνούν στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Το τράβηγμα του μοτέρ είναι γεμάτο, η λειτουργία του είναι αρκετά ραφιναρισμένη για τρικύλινδρο και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι πέρα από ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.). Από πλευράς κατανάλωσης βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7,6 λτ./100 χλμ., όμως κατεβαίνει στα 7,0 λτ./100 χλμ. με λίγη προσοχή. Επίσης, με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Το Bigster εμφανίζεται ισορροπημένο και στο δρόμο, όπου το πιο μακρύ πλαίσιο (από το Duster) συμβάλλει στην ακόμα καλύτερη σταθερότητα. Το set up της ανάρτησης ταιριάζει κατάλληλα την άνεση με το κράτημα, ενώ υπό πίεση σε κλειστές στροφές το αυτοκίνητο θα αρχίσει να γλιστρά προοδευτικά με το εμπρός μέρος, όταν ξεπεραστεί το όριο. Ακόμα και σε ρυθμούς που ξεφεύγουν από τους οικογενειακούς, το Bigster είναι ελεγχόμενο, αλλά σε τέτοιες συνθήκες λείπει το βάρος από το τιμόνι. Από την άλλη βολεύει στην πόλη για ευκολότερους ελιγμούς του αμαξώματος με τον σχετικά αυξημένο όγκο.

Get it on Google Play Download on the App Store