Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου γνώρισαν μεγάλες δόξες στην Ευρώπη, αφού πάνω από τα μισά αμάξια που πωλούνταν ήταν diesel. Η χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες σε συνδυασμό με το πιο φθηνό καύσιμο, κάλυπταν και με το παραπάνω την υψηλότερη τιμή τους, ειδικά όταν διανύονταν πολλά χιλιόμετρα. Τώρα έχουν εξαφανιστεί από τις πιο μικρές κατηγορίες των supermini και B-SUV, ενώ και στα μικρομεσαία οι επιλογές έχουν λιγοστέψει.
Στη Νο1 σε ταξινομήσεις φέτος κατηγορία των B-SUV (μερίδιο αγοράς 31%), έχει επιζήσει ένα και μοναδικό μοντέλο με πετρελαιοκινητήρα. Ωστόσο και πάλι αποτελεί απαγορευμένο καρπό για το ευρύ αγοραστικό κοινό, τόσο λόγω φορολογίας (2λιτρος κινητήρας), όσο και τιμής. Όποιος λοιπόν θέλει μικρό SUV diesel, τότε η μόνη επιλογή που υπάρχει ανάμεσα σε τόσα μοντέλα, είναι το Volkswagen T-Roc 2.0 TDI. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, το 2.0 TDI 150 PS DSG Life στην τιμή των 35.300 ευρώ και στο κορυφαίο στην γκάμα και τετρακίνητο 2.0 TDI 150 PS 4Motion DSG R-Line, στις 42.100 ευρώ.
Όσον αφορά τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, έχει ισχύ 150 PS και πλούσια ροπή 360 Nm στις 1.600-2.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ., με μέγιστη ταχύτητα 206 χλμ./ώρα, μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. (84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το 4Motion φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., η τελική αγγίζει τα 201 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 146 γρ./χλμ. (103 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Στον εξοπλισμό του αρχικού μοντέλου Life περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία που θέλει κάθε οδηγός για την ασφάλεια και τις ανέσεις του. Μεταξύ άλλων διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, προβολείς LED, πίνακα οργάνων 8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και υποβοήθηση στάθμευσης. Το R-Line φέρει το σπορ πακέτο αμαξώματος και εσωτερικού, 17άρες ζάντες και πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών.
Πληροφοριακά, το T-Roc διατίθεται τώρα με δώρο πρόσθετο εξοπλισμό αξίας 3.600 ευρώ στην έκδοση 1.0 TSI 116 PS More και τιμή από 27.900 ευρώ με με όφελος προωθητικού προγράμματος 900 ευρώ. Δημοφιλής κινητήρας είναι και ο 1.5 TSI 150 PS (από 29.800 ευρώ), ενώ στην κορυφή τοποθετείται το 2.0 TSI 190 PS 4Motion DSG R-Line (από 44.100 ευρώ). Σημεία αναφοράς του αυτοκινήτου αποτελούν η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (445 λτ. πορτ μπαγκάζ) και τα πολύ ραφιναρισμένα οδηγικά του χαρακτηριστικά.