Η αναζήτηση καινούργιου SUV δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από στεναχώρια, λόγω τιμών. Δεν είναι όλα τα νέα crossover ακριβά, το αντίθετο μάλιστα. Κάποια, με μπροστάρη το VW Taigo, προσφέρονται σε τόσο προσιτά κόστη, ώστε είναι φθηνότερα ακόμα και από σουπερμίνι! Το μεγαλύτερο B-SUV στη γκάμα της VW ακολουθεί αντιστρόφως ανάλογη τιμολογιακή πολιτική, καθώς όχι μόνο είναι το φθηνότερο «σουβ» της γερμανικής φίρμας, αλλά το φθηνότερο νέο μοντέλο που πουλάει, γενικά! Με τιμή εκκίνησης τις 19.580 ευρώ, το Taigo ανοίγει τον τιμοκατάλογο πάνω από 3.300 ευρώ χαμηλότερα συγκριτικά με το Polo, έχοντας και τα δυο μοντέλα τον ίδιο κινητήρα, αλλά σε διαφορετική έκδοση!
Το Polo ξεκινά από τις 22.950 ευρώ, όμως η εναρκτήρια έκδοση είναι η Life, η οποία στο Taigo αποτελεί δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο μετά την Essential. Ακόμα και το Taigo 1.0 TSI Life πάντως, κερδίζει το αντίστοιχο Polo στην εσωτερική μάχη τιμών (από 21.980 ευρώ). Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα γνωστά και απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων, όπως 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προβολείς LED και πίσω φώτα τεχνολογίας LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect. Το μόνο που μπορεί να λείπει για κάποιους αλλά έχει χαμηλή χρέωση, είναι οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών (205/60 R16) στην τιμή των 380 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και ΕΤΤ).
Το μήκος των 4.266 χλστ. ξεπερνά εκείνο των T-Cross και T-Roc (4.127 χλστ. και 4.236 χλστ. αντίστοιχα), με το πλάτος να φτάνει τα 1.757 χλστ., το ύψος τα 1.518 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.554 χλστ., ενώ παρουσιάζει ένα ακόμα μοναδικό γνώρισμα. Το τύπου κουπέ SUV αμάξωμα, το οποίο αποτελεί το πιο ιδιαίτερο σχήμα της κατηγορίας και ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα στα B-SUV. Η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος, μαζί με την κλίση της τρίτης κολώνας και η ενιαία διάταξη των πίσω φαναριών χαρίζουν στο Taigo μια ξεχωριστή αισθητική.
Οι τονισμένες εξωτερικές του διαστάσεις λειτουργούν ευεργετικά και ως προς τους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό, εξυπηρετώντας με πολύ άνεση τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, ή τεσσάρων ατόμων γενικότερα και πιο ψηλών. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και μόνο όσοι περνούν το 1,85 μ. θα νιώσουν το κεφάλι τους κοντά με την οροφή. Μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ των 440 λίτρων, φτάνοντας έως τα 1.222 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το εσωτερικό από πλευράς σχεδιασμού και ποιότητας παραπέμπει απευθείας στο Polo. Το ταμπλό αποτελείται από αφρώδες υλικό τόσο σε ολόκληρο το πάνω μέρος του, όσο και κάτω από την κεντρική διακοσμητική επένδυση.
Το Taigo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου SUV σε ποιότητα, χώρους και σε οδική συμπεριφορά. Οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις φιλτράρουν με αρκετά καλό τρόπο κάθε λογής ανωμαλίες των δρόμων, ενώ ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Μαζί με το στιβαρό πλαίσιο, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, λαμβάνοντας επαρκή αίσθηση από το τιμόνι, όπως και από τα δυνατά του φρένα. Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει ο γνωστός 1.0 TSI με την ισχύ των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα. Η Volkswagen ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).