Το «όριο» για μια μερίδα αγοραστών που ψάχνουν για καινούργιο αυτοκίνητο με όλα τα κομφόρ και επάρκεια χώρων είναι το ποσό των 20.000 ευρώ, το οποίο φτάνει για κάποια λίγα supermini και μικρά SUV. Μεταξύ αυτών μια ξεχωριστή πρόταση SUV αποτελεί το Volkswagen Taigo γιατί είναι το μοναδικό σε αυτά τα λεφτά με τύπου κουπέ SUV αμάξωμα, καθώς και το οικονομικότερο σε τιμή μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής φίρμας.

Με τιμή εκκίνησης τις 19.980 ευρώ, το Taigo 1.0 TSI 95 PS Essential ανοίγει τον τιμοκατάλογο, όταν το μικρότερο T-Cross σε αντίστοιχη έκδοση ξεκινά από τις 20.780 ευρώ και το ακόμα πιο μικρό Polo 1.0 TSI 95 PS Life από 23.980 ευρώ. Επίσης, αυτό το χρονικό διάστημα υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα Taigo (όπως και άλλα Volkswagen), σε τιμές από 22.780 ευρώ για το πολύ καλά εξοπλισμένο More 1.0 TSI 95 PS. Σχετικά με το οικονομικότερο Taigo Essential δεν εμφανίζει κάποια «σοβαρή» έλλειψη στον εξοπλισμό του και περιλαμβάνει τα εξής: infotainment με οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect, οθόνη οδηγού 8 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 7 αερόσακους, προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, μηχανικό κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Αν πάλι θέλει ο πελάτης να προσθέσει ζάντες αλουμινίου για να δείξει καλύτερα εξωτερικά, η επιπλέον χρέωση για 16άρες με ελαστικά διαστάσεων 205/60, είναι 400 ευρώ. Χρώματα χωρίς χρέωση είναι το γκρι Ascot και το λευκό Pure, ενώ για τα μεταλλικά η επιπλέον επιβάρυνση κυμαίνεται μεταξύ 450 ευρώ έως 600 ευρώ (το κόκκινο Kings).

To Taigo με το τύπου κουπέ SUV αμάξωμα έχει μήκος 4.266 χλστ. (4.127 χλστ. το T-Cross και 4.236 χλστ. το T-Roc), πλάτος 1.757 χλστ., ύψος 1.518 χλστ. και μεταξόνιο 2.554 χλστ. Ο σχεδιασμός του ξεφεύγει από το κλασικό δύο όγκων αμάξωμα, αφού η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής στο πίσω μέρος, μαζί με την κλίση της τρίτης κολώνας και η ενιαία διάταξη των πίσω φαναριών χαρίζουν στο Taigo μια πιο σπορτίφ αισθητική. Αντιθέτως, το εσωτερικό του είναι γνώριμο, καθώς προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από του Polo, τόσο ως προς τον σχεδιασμό, όσο και σε επίπεδο υλικών και κατασκευής. Το ταμπλό αποτελείται από μαλακό υλικό τόσο σε ολόκληρο το πάνω μέρος του, όσο και κάτω από την κεντρική διακοσμητική επένδυση, ενώ μαζί με τη γεροδεμένη συναρμογή και την πολύ καλή εργονομία, το συνολικό αποτέλεσμα τοποθετεί το Taigo στα ανώτερα κλιμάκια των B-SUV. Το ίδιο ισχύει και για τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια, ενώ το μεγάλο πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 440 λίτρα και φτάνει έως τα 1.222 λίτρα εφόσον πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Το Volkswagen Taigo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου SUV σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Οι αναρτήσεις του με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα καταφέρνουν και «λειαίνουν» με αρκετά καλό τρόπο κάθε λογής ανωμαλίες των δρόμων, ενώ ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Με τη συνδρομή του στιβαρού πλαισίου το Taigo εμφανίζει αξιόλογο πάτημα και σταθερότητα, τόσο στις ευθείες των εθνικών οδών όπου ταξιδεύει με ασφάλεια, όσο και στις στροφές με τις μικρές κλίσεις και την αρκετή πρόσφυση. Παράλληλα ο οδηγός λαμβάνει επαρκή αίσθηση από το τιμόνι, όπως και από τα δυνατά του φρένα. Όσον αφορά τον αρχικό τρικύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα με τη μέγιστη ισχύ των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. επαρκεί για το αμάξωμα των 1.225 κιλών. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων και παρουσιάζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).














































