Από ένα καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά SUV που προορίζεται και για τις οικογενειακές μετακινήσεις, ο ενδιαφερόμενος έχει πολλές απαιτήσεις για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις όποιες ανάγκες του. Ψηλά στη λίστα των ζητούμενων είναι η ευρυχωρία, οι ανέσεις, η πρακτικότητα, ο πλήρης εξοπλισμός και το όσο το δυνατόν πιο χαμηλό κόστος αγοράς και καυσίμων. Ένα τέτοιο SUV που προσφέρει πολλά και πωλείται σε προσιτή τιμή, είναι το νέο Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG.
Οι τιμές του έχουν κρατηθεί στα ίδια επίπεδα εδώ και καιρό και εκκινούν από 22.910 ευρώ με τον κινητήρα 1.0 TCe 90 hp. Με 900 ευρώ παραπάνω (από 23.810 ευρώ) συμφέρει πιο πολύ με τον μηχανικό σύνολο βενζίνης/υγραερίου 1.0 TCe 100 LPG, γιατί εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις, τεράστια οικονομία με το υγραέριο και μεγαλύτερη αυτονομία. Σχετικά με τον στάνταρ εξοπλισμό του Renault Captur ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας • Οθόνη 7 ιντσών • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Air Condition • Ζάντες 17 ιντσών Flex wheels.
Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο γνωστός και από άλλα Renault και Dacia, κινητήρας διπλού καυσίμου. Το 3κύλινδρο turbo αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους με την επιλογή του LPG, ενώ στη δοκιμή η συνδυαστική κατανάλωση βρέθηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή υγραερίου στα 0,860 ευρώ/λτ. το κόστος είναι λίγο παραπάνω από 7 ευρώ/100 χλμ. Το μοτέρ ταιριάζει ιδανικά με το 6τάχυτο κιβώτιο με και σε συνδυασμό με τα 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. εξασφαλίζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις ικανοποιούν από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 9,9/13,6 δλ.). Το υγραέριο αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 40 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και δεν επηρεάζει καθόλου το σχήμα και τη χωρητικότητά του. Με την βενζίνη η ισχύς του μοτέρ μειώνεται στους 91 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ «καίει» 6,5 λτ./100 χλμ. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα πιο χαμηλές (0-100 χλμ./ώρα σε 14,3 δλ.), ωστόσο και πάλι δεν λείπει δύναμη σε νορμάλ ρυθμούς κίνησης.
Ο οδηγός του Renault Captur, πέρα από τη μεγάλη οικονομία με το LPG, θα ευχαριστηθεί και την άνεση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Είναι ένα ήσυχο και με ποιοτική κύλιση SUV, για ξεκούραστες διαδρομές. Παράλληλα παρέχει ευελιξία και πολύ καλή ορατότητα, σιγουριά σε συνθήκες ταξιδιού και δυνατότητα να πατήσει στο χώμα, χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος (210 χιλιοστά).
Τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του Renault Captur συνεχίζονται και στο εσωτερικό του, το οποίο παραπέμπει απευθείας σε μεγαλύτερου SUV, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε χώρους. Στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις εμπρός πόρτες συναντώνται μαλακά πλαστικά, συνδυασμένα με προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα. Ο οδηγός θα βολευτεί αμέσως στο αναπαυτικό κάθισμα και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία, αφού και η οθόνη των 7 ιντσών είναι εύχρηστη. Το Captur θα εξυπηρετήσει πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων ή και πέντε δίχως πολύ στρίμωγμα. Όλοι οι φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Σημαντικό ατού το συρόμενο πίσω κάθισμα, αφού με μια απλή κίνηση ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρων φτάνει τα 536 λίτρα.