Τα αυτοκίνητα που έχουν λίγο περισσότερο ύψος από τα κλασικά χάτσμπακ και σεντάν, κοινώς τα Crossover και τα SUV, βρίσκονται ψηλά σε ζήτηση για πολλούς και διάφορους λόγους. Καταρχήν, διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο, λόγω των πιο ψηλά τοποθετημένων καθισμάτων, προς όφελος και της ορατότητας. Επίσης, μπορούνε και πατάνε πιο άνετα σε χωμάτινους δρόμους, χάρη στην αυξημένη απόσταση των αμαξωμάτων τους από το έδαφος.
Για κάποιους όμως, ανατρεπτικός παράγοντας είναι οι συνήθως υψηλές τους τιμές και ειδικά όταν πρόκειται για μικρομεσαία μοντέλα, προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερους χώρους. Τη λύση για πιο χαμηλούς οικονομικούς προϋπολογισμούς δίνει το νέο μικρομεσαίο Crossover Dacia Jogger, με τους τεράστιους χώρους για 5 ή 7 επιβάτες.
Το μήκους 4.547 χλστ. αμάξωμά του βασίζεται στο νέο Sandero Stepway, με το οποίο μοιράζεται το δυναμικό εμπρός μέρος. Όμως από εκεί και πέρα διαφέρει σημαντικά και ειδικά από τις μεσαίες κολόνες και πίσω. Εκεί κυριαρχούν τα μεγάλα σε ύψος κάθετα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο άνοιγμα της θύρας του πορτ μπαγκάζ. Το εσωτερικό προέρχεται και αυτό από το Sandero, ενώ το πολύ μακρύ μεταξόνιο των 2,9 μ. ενισχύει και άλλο τους χώρους των επιβατών. Το δε πορτ μπαγκάζ του Dacia Jogger είναι τεράστιο, με χωρητικότητα 708 λίτρα στην 5θέσια έκδοση, μέχρι το ύψος των καθισμάτων. Στην 7θέσια έκδοση η χωρητικότητα είναι 160 λτ., ή 565 λτ. με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα, ενώ η συνολική χωρητικότητα αγγίζει τα έως 2.094 λίτρα (στο 5θέσιο).
Η πολύ οικονομική πρώτη έκδοση των 18.800 ευρώ είναι η 1.0 TCe 100 hp Essential, συνοδευόμενη με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα Full LED και προβολείς ομίχλης. Το αμέσως επόμενο Comfort διαθέτει ακόμα οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, διαφορετικές επενδύσεις, αισθητήρες φωτός και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων. Η τιμή του διαμορφώνεται στις 21.280 ευρώ με τις 5 θέσεις ή στις 22.280 ευρώ το 7θέσιο.
Ο γνωστός turbo 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας διπλού καυσίμου, αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής με το LPG ή 91 ίππους και 160 Nm ροπής με τη βενζίνη. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα (12,5 δλ. και 172 χλμ./ώρα με τη βενζίνη). Η Dacia ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση LPG 7,6 λτ./100 χλμ. και βενζίνης 6,0 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 118/135 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Τέλος το ρεζερβουάρ του LPG έχει χωρητικότητα 40 λτ. και της βενζίνης 50 λτ.