Τα Crossover αυτοκίνητα αποτελούν την ενδιάμεση λύση μεταξύ των κλασικών χάτσμπακ και των πιο ψηλών SUV, απευθυνόμενα στο κοινό που θέλει ένα 5θυρο μοντέλο, αλλά με ελαφρώς πιο υπερυψωμένο αμάξωμα για να μπορεί να πατάει πιο άνετα και εκτός δρόμου. Οι επιλογές και σε αυτή την κατηγορία συνεχώς πληθαίνουν, αφού ολοένα αυξάνεται και η ζήτηση.
Μια νέα πρόταση στα μικρά Crossover είναι το ολοκαίνουργιο και πλήρως αναβαθμισμένο Dacia Sandero Stepway. Με μοντέρνο σχεδιασμό που κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις και χαμηλές τιμές, συμφέρει ακόμα περισσότερο στην έκδοση LPG με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο). Οι τιμές του Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG ξεκινούν από τις 14.780 ευρώ στην έκδοση Life, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ψηφιακή οθόνη ραδιοφώνου στον πίνακα οργάνων με χειριστήρια στο τιμόνι, εμπρός προβολείς Full LED, cruise control και προβολείς ομίχλης.
Περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η δεύτερη και ακριβότερη κατά 1.100 ευρώ έκδοση Style (15.880 ευρώ). Επιπλέον διαθέτει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, πίνακα οργάνων με οθόνη LCD, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και ράγες οροφής.
Την κίνηση του νέου Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG αναλαμβάνει το γνωστό (από τα Duster, Clio και Captur) 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο με το εργοστασιακό κιτ LPG. Με το υγραέριο η απόδοσή του φτάνει τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής στις 2.000-4.5000 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ., τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm ροπής στις 2.100-3.750 σ.α.λ., το 0-100 χλμ./ώρα είναι 11,9 δλ., η τελική είναι 173 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι 5,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 130 γρ./χλμ.
Η εναλλαγή από βενζίνη σε LPG και αντίστροφα γίνεται, ενώ το ρεζερβουάρ των 40 λτ. του υγραερίου (50 λτ. είναι το βενζίνης), είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ και δεν διαταράσσει καθόλου το σχήμα και τη μεγάλη χωρητικότητα των 410 λίτρων. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης, η κίνηση με το LPG συμφέρει πάρα πολύ, καθώς «καίει» μόλις 6 €/100 χλμ. (με τιμή LPG 0,809€/λτ.), έναντι 9,5 €/100 χλμ. με τη βενζίνη (με τιμή βενζίνης 1,624€/λτ.).