Νέα C-SUV «ντριπλάρουν» σε τιμές B-SUV

Τα μικρά SUV έχουν κερδίσει τη μερίδα του λέοντος και στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, γιατί εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακινήσεων πολλών οδηγών. Στην πλειοψηφία τους είναι οικονομικά στην αγορά και στη χρήση, παρέχουν αρκετούς χώρους και είναι ευέλικτα. Ωστόσο, με τα ίδια ή και λιγότερα λεφτά υπάρχουν ορισμένα μικρομεσαία SUV με περισσότερες ανέσεις και ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως είναι τα τρία παρακάτω μοντέλα που σας παρουσιάζουμε.

Dacia Duster

Με τιμή από μόνο 19.900 ευρώ το Duster 1.0 ECO-G 100 essential είναι πάμφθηνο, συν του ότι διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG). Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες και μηχανικός κλιματισμός. Στις 21.900 ευρώ πωλείται το πιο πλούσια εξοπλισμένο expression με επιπλέον οθόνη αφής 10,1 ιντσών, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, αισθητήρα βροχής, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εμπρός υποβραχιόνιο και διαφορετικές επενδύσεις εξωτερικά και στο εσωτερικό. Προσιτό παραμένει και με τον κινητήρα 1.2 TCe 130 mHEV, καθώς εκκινεί από τις 22.900 ευρώ στην έκδοση expression. Στα πλεονεκτήματα του Duster ανήκει και η ευρυχωρία του, αφού φιλοξενεί άνετα όλους τους επιβάτες του και το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 478 λίτρα.

Αναφορικά με το Duster ECO-G εφοδιάζεται με τον 1.0 TCe κινητήρα, ο οποίος με το LPG αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm, ενώ με τη βενζίνη φτάνει τα 90 άλογα και 160 Nm. Με το LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ. και με τη βενζίνη απαιτεί 14,0 δλ. Η κατανάλωση υγραερίου βρίσκεται στα 9,6 λτ./100 χλμ. και της βενζίνης στα 8,2 λτ./100 χλμ., όμως με μέση τιμή LPG 0,877 ευρώ/λτ. και βενζίνης στα 1,778 ευρώ/λτ., το κόστος ανέρχεται σε 8,4 ευρώ και 14,7 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ο νέος 1.2 λτ. 48V hybrid turbo ισχύος 130 ίππων και 230 Nm εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., καταναλώνει 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 123 γρ./χλμ. CO2. Στο δρόμο το νέο Duster είναι άνετο και η σταθερότητα που εμφανίζει είναι ζηλευτή σε κάθε είδους διαδρομή, ακόμα και όταν πιέζεται έντονα. Εκτός δρόμου βοηθά πολύ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 209 χιλιοστών.

MG ZS Max

Το νέο ZS Max λανσαρίστηκε πρόσφατα σε ακόμα πιο προσιτή έκδοση με κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.5 GDI 115 hp και τιμή από μόνο 20.950 ευρώ. Επίσης, το Max Hybrid+ των 197 ίππων με τιμή από 23.550 ευρώ είναι το πιο οικονομικό full hybrid SUV. Αμφότερα από την αρχική έκδοση Excite διαθέτουν στον εξοπλισμό τους 6 αερόσακους αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω, κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, πλοήγηση, εκκίνηση χωρίς κλειδί, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, χειροκίνητο κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Πέρα από φουλ εξοπλισμένο, το νέο ZS Max είναι και πολύ προσεγμένο ως προς την ποιότητα του εσωτερικού του, όπου θα φιλοξενηθούν χωρίς κανένα πρόβλημα όλοι οι επιβάτες με τις αποσκευές τους (443 λτ. πορτ μπαγκάζ).

Ο 1.5 λτ. κινητήρας αμιγώς βενζίνης είναι τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός με ισχύ 115 PS και ροπή 148 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ. (101,5 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το Max Hybrid+ αποδίδει συνδυαστικά 197 ίππους και 465 Nm, από τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα των 102 PS και 128 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα των 136 PS και 250 Nm. Η μετάδοση γίνεται με ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων και για την παροχή ρεύματος για την ηλεκτρική κίνηση φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh. Η μεικτή πραγματική κατανάλωση βρίσκεται στα 5,9 λτ./100 χλμ. και πολύ χαμηλότερα σε αστικές συνθήκες, ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Επίσης, επιταχύνει γρήγορα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, είναι άνετο στο δρόμο και με στιβαρό πάτημα που εμπνέει σιγουριά.

Suzuki S-Cross

Πολύ προσιτή επιλογή μικρομεσαίου SUV, αφορά και το Suzuki S-Cross με τιμή από μόνο 22.680 ευρώ στην αρχική έκδοση GL και με τον κινητήρα 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 PS. Στο βασικό του εξοπλισμό υπάρχουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, μηχανικός κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου, Adaptive Cruise Control και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις. Στο εσωτερικό του S-Cross όλοι οι επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς κανένα πρόβλημα, έχοντας στη διάθεσή τους ένα πολύ ικανοποιητικής χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ 430 λίτρων.

Στα βασικά πλεονεκτήματα του S-Cross ανήκει και ο αποδοτικός ήπια υβριδικός τετρακύλινδρος turbo 48V Hybrid κινητήρας των 1.373 κ.εκ. Αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής, ενώ λαμβάνει έξτρα μπουστάρισμα από την ηλεκτρογεννήτρια των 17 ίππων και 50 Nm. Το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει αμέσως τον οδηγό για το θετικό τράβηγμα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές, την ελαστικότητα και την προθυμία στο πάτημα του γκαζιού. Παράλληλα παρέχει γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και αβίαστα ανοίγματα εν κινήσει, ακόμα και με μεγάλη σχέση στο εύχρηστο 6τάχυτο κιβώτιο. Καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 7,0 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 120 γρ/χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στην οδήγηση είναι άνετο, πραγματοποιεί ξεκούραστα ταξίδια και έχει στιβαρή αίσθηση στο δρόμο.

Get it on Google Play Download on the App Store