Η Dacia έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, κυρίως με τα νέα Sandero και Duster, τα οποία βρίσκονται ψηλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Ειδικά το Sandero στην Crossover έκδοση Stepway με τον κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG παίζει «μπάλα» μονότερμα στην κατηγορία, αφού δεν έχει απευθείας ανταγωνιστή. Οπότε αποτελεί μονόδρομο για τους αγοραστές που θέλουν ένα μικρό Crossover με εργοστασιακό LPG, για μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου και διευρυμένη αυτονομία.
Μετά το πρόσφατο φρεσκάρισμα, το Sandero Stepway απέκτησε ακόμα πιο μοντέρνα εικόνα με τα καινούργια λογότυπα και σήματα της μάρκας (όπως άλλωστε όλα τα Dacia). Στην Ελλάδα το 1.0 TCe 100 LPG προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις Essential και Expression, σε τιμές που ξεκινούν από 17.570 και 18.750 ευρώ αντίστοιχα.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του Sandero Stepway, το βασικό μοντέλο περιλαμβάνει 6 αερόσακους, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, Full LED προβολείς, αυτόματη λειτουργία φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, κάθισμα οδηγού και τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος. Το ακριβότερο κατά 1.200 ευρώ Expression ενσωματώνει ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, τιμόνι ρυθμιζόμενο και σε μήκος, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματη λειτουργία εμπρός υαλοκαθαριστήρων και προβολείς ομίχλης.
Το μοντέρνου σχεδιασμού Sandero Stepway με το «περιπετειώδες» αμάξωμα των 4.099 χλστ. μήκους διακρίνεται αμέσως από τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, τις ασημί ποδιές και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 201 χλστ. (162 χλστ. το Sandero Streetway). Νεανικό στιλ έχει και το εσωτερικό του, όπου το ύφασμα στο ταμπλό, τα πορτοκαλί ένθετα και οι αντίστοιχης απόχρωσης ραφές το κάνουν ακόμα πιο ευχάριστο. Σημαντικό του πλεονέκτημα είναι οι κορυφαίοι στην κατηγορία χώροι για επιβάτες και αποσκευές (410 λίτρα).
Αναφορικά με τον κινητήρα 1.0 TCe LPG, με τη χρήση υγραερίου αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση υγραερίου είναι 6,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. Με την επιλογή της βενζίνης η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση είναι ίδια (είναι λίγο πιο αργές οι ρεπρίζ), ενώ κατανάλωση και CO2 ανακοινώνονται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και 122 γρ./χλμ. αντίστοιχα.