Το Dacia Duster αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα πιο δημοφιλή και οικονομικά σε τιμή SUV, καθώς προσφέρει υψηλό value for money. Τώρα έχει αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην έκδοση με τον κινητήρα που καίει και υγραέριο, δεδομένου ότι με τιμή LPG κοντά στο 1 ευρώ το λίτρο, παρέχει τεράστια οικονομία στο κόστος των μετακινήσεων.
Το γνωστό πλέον turbo 3κύλινδρο 1.0 TCe μηχανικό σύνολο με την ισχύ των 100 ίππων και 170 Nm ροπής (με LPG), καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 9,6 λτ./100 χλμ. Ποσότητα που ισοδυναμεί με λιγότερο από 10€/100 χλμ., συν του ότι κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας, λόγω του εργοστασιακού το κιτ LPG. Σύμφωνα με την Dacia, το Duster LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δλ., αν και στην πράξη το μοτέρ δείχνει περισσότερο σπιρτόζικο, διατηρώντας χωρίς δυσκολία γρήγορους ρυθμούς σε αυτοκινητόδρομους. Επιπλέον, το ρεζερβουάρ LPG των 49 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία σε μεικτές συνθήκες άνω των 500 χιλιομέτρων και φουλάρει με σχεδόν 50 ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει και η επιλογή της βενζίνης, με την εναλλαγή να γίνεται μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό. Τότε η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 15,1 δλ.), με μεικτή κατανάλωση (δοκιμής) στα 7,8 λτ./100 χλμ. Όμως με τιμή βενζίνης στα 2,2€/λτ., το κόστος ανεβαίνει στα 17€/100 χλμ. Πρόσθετα το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων ανεβάζει την αυτονομία κατά 600 τουλάχιστον χιλιόμετρα.
Στα θετικά γνωρίσματα του Dacia Duster αποτελεί και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις ταιριάζουν με κατάλληλο τρόπο την άνεση με τη σταθερότητα. Γεγονός που σημαίνει ότι περνά «αναίμακτα» από τις μύριες ανωμαλίες της ασφάλτου, ενώ διατηρεί ευθυβολία σε ανοιχτούς δρόμους και με αρκετή ταχύτητα. Αντίστοιχα και στις στροφές δεν παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις, αν και το ελαφρύ τιμόνι εστιάζει στην ευκολία των ελιγμών. Εκτός δρόμου τα 217 χλστ. απόστασης από το έδαφος αποτελούν ένα μεγάλο βοήθημα, αρκεί ο οδηγός να μην παρασυρθεί και νομίζει ότι έχει 4κίνητο Duster (μόνο το ντίζελ 1.5 Blue dCi 115 PS).
Το Duster θα ικανοποιήσει πλήρως και στον τομέα των χώρων. Το ευρύχωρο εσωτερικό του είναι θέση να μετακινήσει δίχως καμία παραχώρηση τέσσερα ενήλικα άτομα, συν έναν ακόμα με ελάχιστο στρίμωγμα. Μεγάλο, τετραγωνισμένο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 478 λίτρων. Η δεξαμενή του LPG βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του αμαξώματος και έτσι δεν «ενοχλεί» καθόλου.
Οι τιμές του Duster 1.0 TCe 100 LPG ξεκινούν τώρα στη βασική έκδοση Ambiance, από 18.890 ευρώ. Ο εξοπλισμός του εμφανίζει κάποιες ελλείψεις, οπότε το αμέσως επόμενο Sportive στις 20.130 ευρώ είναι αναμφίβολα προτιμότερο. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αισθητήρα φωτός, οθόνη 8 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, αισθητήρες φωτός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.