Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα έχουν ισχυρό όνομα και παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από αποτελέσματα ελέγχων και ερευνών που ανακοινώνονται. Μία από τις εταιρίες που δεν απασχολεί τους κατόχους των μοντέλων της με προβλήματα είναι και η Honda, με την εξηλεκτρισμένη πλέον γκάμα, αποτελούμενη από αμιγώς ηλεκτρικά και full hybrid αυτοκίνητα.
Ένα από αυτά είναι και το CR-V Hybrid με την προηγμένη τεχνολογία και τα πληθωρικά χαρακτηριστικά, το οποίο είναι φτιαγμένο για να κρατήσει πολλά χρόνια. Άλλωστε ένα τέτοιο μεσαίο SUV θα το αγοράσει κάποιος με υψηλές απαιτήσεις σε όλους τους τομείς, σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Την κίνηση του επιβλητικού και δυναμικού ταυτόχρονα αμαξώματος των 4.600 χλστ. μήκους, 1.855 χλστ. πλάτους, 1.689 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.662 χλστ., αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο με το μηχανικό σύνολο βενζίνης και τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 2.0 i-VTEC κύκλου Atkinson παράγει 145 ίππους και 175 Nm ροπής, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 184 ίππους και 315 Nm ροπής. Η τεχνολογία i-MMD παρέχει τη βέλτιστη ισχύ αλλάζοντας αυτόματα ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες οδήγησης: Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Το πλεονέκτημα του i-MMD είναι ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού και συλλέγει την ενέργεια που σε κάθε άλλη περίπτωση θα χανόταν, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Πρόσθετα ο οδηγός εκτός από την προεπιλεγμένη κανονική λειτουργία έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα EV, Econ και Sport.
Σε αστικές κυρίως συνθήκες με ταχύτητες μέχρι περίπου 60 χλμ./ώρα, CR-V Hybrid κινείται για αρκετές αποστάσεις σαν αμιγώς ηλεκτρικό, ή περισσότερο θυμίζοντας PHEV. Μαζί με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, η Honda ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 151 γρ./χλμ. (105,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το βάρους σχεδόν 1,7 τόνων SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής.
Επιπλέον, το CR-V e:HEV διακρίνεται αμέσως για το «αρχοντικό» του πάτημα, γεμίζοντας τον οδηγό με περίσσια ασφάλεια και όλους τους επιβάτες με άφθονη άνεση. Το πολύ στιβαρό πλαίσιο, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις που καταπίνουν τις διάφορες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου, η ψηλή θέση οδήγησης και η ευρυχωρία στην καμπίνα, καθιστούν το CR-V ιδανικό «χιλιομετροφάγο».
Όσον αφορά τους χώρους, είναι σε θέση να μετακινήσει με περίσσια ευκολία έως 5 ενήλικους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους 497 λίτρα για τις αποσκευές. Η κατασκευή του εσωτερικού του CR-V είναι πολύ καλή, με μαλακά υλικά σε ταμπλό και πόρτες, προσεγμένο φινίρισμα και γεροδεμένη συναρμογή. Η εργονομία επίσης είναι απροβλημάτιστη, ενώ τα τα κουμπιά για τον έλεγχο του του e-CVT είναι αμεσότατη, όμως απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης, μέχρι να συνηθίσει ο οδηγός να πατάει το σωστό κουμπί, χωρίς πρώτα να το κοιτάξει.
Οι τιμές του υβριδικού Honda CR-V ξεκινούν από 39.800 ευρώ στην πρώτη έκδοση Comfort. Εξοπλίζεται με 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, αναγνώριση σημάτων, διατήρηση λωρίδας, αυτόματα φώτα, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη ηχοσυστήματος 5 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ. Η δεύτερη έκδοση Elegance κοστίζει από 41.900 ευρώ και επιπλέον διαθέτει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ανακλινόμενους καθρέπτες μέσω τηλεχειριστηρίου, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, οθόνη 7 ιντσών, πολυτελές ηχοσύστημα και κάμερα οπισθοπορείας. Το 4κίνητο Elegance ξεκινά από 44.800 ευρώ, ενώ διατίθενται και οι πιο πλούσιες εκδόσεις Sport Line, Lifestyle και Executive.