Αστέρια νέα μικρομεσαία SUV με 25.000 ευρώ

Οι περισσότεροι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων έχουν στραφεί στα μικρά SUV, γιατί είναι πιο προσιτά σε τιμές και βολικά στις καθημερινές μετακινήσεις από τα αμέσως μεγαλύτερα μικρομεσαία SUV. Ωστόσο αν ψάξει κανείς λίγο περισσότερο θα δει πως υπάρχουν C-SUV σε τιμές B-SUV, ενώ οι διαστάσεις τους δεν είναι τόσο μεγάλες που να κάνουν τους οδηγούς τους να νιώθουν ασφυκτικά στα πηγμένα αστικά κέντρα. Χαρακτηριστικά που διαθέτουν και τα τρία SUV που επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε αναλυτικά παρακάτω.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 48V Hybrid

Η Dacia με το νέο από άκρη σε άκρη Duster διατήρησε τις τιμές του σε χαμηλά επίπεδα, παρόλη τη ολική βελτίωση που δέχτηκε το αυτοκίνητο. Η αναβάθμιση γίνεται ορατή από την πρώτη κιόλας ματιά, αφού διαθέτει εντελώς διαφορετική εμφάνιση και ακόμα πιο off road προσέγγιση. Αν και φαίνεται μεγαλύτερο από πριν, οι διαστάσεις του παρέμειναν στα ίδια σχεδόν επίπεδα με μήκος 4.343 χλστ., πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.661 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ. Εντελώς νέο παρουσιάζεται και το εσωτερικό του, όπου για πρώτη φορά συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών. Επίσης, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί ευρέως είναι αναβαθμισμένα σε όψη, ποιότητα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων πέντε ενήλικοι θα βολευτούν πανεύκολα, με κάθε έναν να έχει αρκετό αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και διαθέσιμο πλάτος. Εξαιρετικά ευρύχωρο είναι και για τις αποσκευές, με τα 594 λίτρα του πορτμπαγκάζ να δίνουν τη λύση σε κάθε περίσταση.

Το Duster στην έκδοση TCe 130 και με όλο τον εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Expression προσφέρεται στη χαμηλή τιμή των 23.990 ευρώ. Τροφοδοτείται για πρώτη φορά με το νέο 48V hybrid 1.2 λτ. τρικύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο, απόδοσης 130 ίππων στις 4.500-5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 2.100-3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα, μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στην οδήγηση το Duster είναι άνετο και ο οδηγός νιώθει αμέσως ότι βρίσκεται σε ένα ψηλό SUV (απόσταση από το έδαφος 209 χλστ.). Η σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε είδους διαδρομή είναι ζηλευτή, ενώ ακόμα και σε ρυθμούς που ξεφεύγουν κατά πολύ από τον οικογενειακό προσανατολισμό του αυτοκινήτου, το Duster αντιδρά προβλέψιμα και «μαζεύεται» εύκολα.

Εξοπλισμός έκδοσης Expression: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρας φώτων και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/65 R17.

MG ZS Max Hybrid+ 1.5 197 PS

H MG ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό το λανσάρισμα του νέου και μικρομεσαίου πλέον MG ZS Max Hybrid+, το οποίο είναι μεγαλύτερο και πλήρως αναβαθμισμένο σε σχέση με το προγενέστερο ZS. Με τιμή από 23.550 ευρώ θέτει νέα δεδομένα στα C-SUV, αποτελώντας τη πιο προσιτή πρόταση με φουλ υβριδικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 197 ίππων. Ακόμα και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive με τα πάντα όλα και τιμή από 25.450 ευρώ είναι πιο προσιτό από πολλά μικρότερα SUV. Το νέο MG ZS Max Hybrid+ έχει μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Διαστάσεις που εξασφαλίζουν άνεση χώρων στο εσωτερικό, όπου όλοι οι φιλοξενούμενοι θα μετακινηθούν χωρίς να στριμωχτούν, έχοντας παράλληλα στη διάθεσή τους 443 λίτρα για τις αποσκευές. Επίσης είναι πολύ καλά κατασκευασμένο τόσο σε υλικά (μαλακά σε πολλές επιφάνειες), όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα. Ευχάριστη νότα αποτελούν και οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment.

Μεγάλος πρωταγωνιστής του νέου MG ZS Max Hybrid+ είναι ο full hybrid κινητήρας συνδυαστικής ισχύος 197 ίππων και 465 Nm μέγιστης ροπής. Αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. 102 PS και 128 Nm, ένα ηλεκτροκινητήρα 136 PS και 250 Nm, μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 1,83 kWh και ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Σε αστικές συνθήκες θυμίζει πολύ ηλεκτρικό αυτοκίνητο χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και τη δυνατότητα επιλογής της ανάκτησης ενέργειας στο επίπεδο «Ισχυρό». Το MG ZS Max Hybrid+ εντυπωσιάζει με τις γρήγορες επιταχύνσεις που πετυχαίνει από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, σαν να είναι ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η κατανάλωση στην πόλη μπορεί να πέσει στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 5,9 λτ./100 χλμ. (CO2 113 γρ./χλμ. – μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Η ολική αναβάθμιση του ZS Max Hybrid+ γίνεται άμεσα αισθητή και στο δρόμο, όπου διαθέτει πιο στιβαρή και σφιχτή αίσθηση, είναι ξεκούραστο στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, όπως και σε πιο μακρινές αποστάσεις ταξιδιού.

Εξοπλισμός έκδοσης Exclusive: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, πλοήγηση, αισθητήρας φωτός και βροχής, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, προβολείς LED, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55 R17.

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 PS

Από τις πιο οικονομικές προτάσεις στα μικρομεσαία SUV και με αξιόλογα χαρακτηριστικά, είναι το Suzuki S-Cross. Στην αρχική έκδοση GL και με τον πολύ καλό συνολικά κινητήρα 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 PS προσφέρεται από μόνο 22.680 ευρώ. Όσοι πάλι θέλουν ακόμα περισσότερα σε εξοπλισμό, θα επιλέξουν το δεύτερο επίπεδο GL+, την προσιτή και πάλι τιμή των 24.880 ευρώ. To S-Cross είναι από τα πιο «μαζεμένα» σε διαστάσεις C-SUV με 4.300 χλστ. μήκος, 1.785 χλστ. πλάτος, 1.580 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Ωστόσο είναι σε θέση να εξυπηρετήσει δίχως πρόβλημα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ενήλικων επιβατών (ή και πέντε ανάλογα τη σωματική τους διάπλαση), ενώ αρκετό είναι το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων. Μετά την αναβάθμιση που δέχτηκε απέκτησε στάνταρ οθόνη αφής 9 ιντσών και κάμερα παρακολούθησης οδηγού. Όσον αφορά την κατασκευή του, το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό και οι μαλακές επιφάνειες στις πόρτες ανεβάζουν επίπεδο μαζί με την προσεγμένη συναρμογή.

Στα αβαντάζ του Suzuki S-Cross ανήκει και ο τετρακύλινδρος 1.400άρης turbo 48V Hybrid κινητήρας. Αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ., ενώ ενισχύεται από την ηλεκτρογεννήτρια των 17 ίππων και 50 Nm. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα και είναι ελαστικό από τις χαμηλές στροφές, παρέχει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.), καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 120 γρ/χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στην οδήγηση το S-Cross είναι άνετο και με στιβαρή αίσθηση, αποπνέοντας σιγουριά στον οδηγό και μια απροβλημάτιστη συμβίωση.

Εξοπλισμός έκδοσης GL+: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδησης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση, Suzuki Connect, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, διζωνικός κλιματισμός, φώτα ομίχλης, εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55 R17.

Get it on Google Play Download on the App Store